Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Експерти: Найбільше на політичну рекламу витратить Королевська

Понеділок, 24 вересня 2012, 12:56

Найбільше коштів в ході парламентських виборів на політичну рекламу витратить партія Наталі Королевської "Україна-Вперед" - 60 мільйонів доларів.

Про це йдеться в дослідженні моніторингової кампанії Doors Consulting, пише "Фокус".

За прогнозами експертів, на політичну рекламу Партія регіонів витратить 30 мільйонів доларів, партія Віталія Кличка "УДАР" і КПУ - по 25 мільйонів, об'єднана опозиція - 22 мільйони.

 Для збільшення натисніть на картинку

Найменше витратить ВО "Свобода" - всього 1,5 мільйони доларів.

"Партії вже витратили на телевізійну рекламу в два рази більше, ніж у 2007 році", - сказав, посилаючись на дані свого моніторингу, глава комітету ВР з питань свободи слова та інформації Юрій Стець.

Він також додав, що під час кампанії бюджет на медіарекламу (телебачення , радіо, білборди) в однієї партії може досягати $ 50 млн.

Крім того, згідно з дослідженням, лідером по кількості розміщених рекламних площин є ПР. За серпень місяць в партії їх налічується аж 4704. Це число стабільно зростає з травня.

Друге місце за кількістю рекламних площин займає КПУ - 1997 за серпень. Третє - об'єднана опозиція, що за серпень мала 1177 рекламних площин. Далі - партія "Україна - Вперед" і "УДАР" з 613 і 560 рекламних площин відповідно. Найменше їх було у ВО "Свобода" - 21.

"Сезон реклами на ТБ, відкрила партія "Україна - Вперед!" Наталії Королевської, розмістивши 48 роликів в квітні на телеканалі "1 +1", - зазначає політолог Володимир Фесенко.

Таку поспішність експерт пояснює просто: Королевській потрібно було за короткий час підвищити впізнаваність своєї політичної сили.

Найпопулярніша політична сила по кількості прихильників у соціальних мережах - ВО "Батьківщина" і ВО "Свобода".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування