Експерти: Щоб стати президентом, треба самому вести соцмережі

Вівторок, 13 листопада 2012, 12:35

Експерти відзначають ключову роль роботи з соціальними мережами кандидатів у президенти на наступних виборах.

Про це вони заявили в ефірі Радіо Свобода.

"Наступні президентські вибори не обійдуться без таких технологій, я просто переконаний, що будуть застосовані різноманітні новітні медіа. Ми зараз нарахували вже 10 можливих кандидатів на президентську посаду, я думаю, якщо вони не будуть працювати з новими медіа, вони просто провалять кампанію", - заявив президент фундації "Суспільність" Тарас Петрів.

"Тією людиною, яка буде працювати з соціальними мережами, може бути той кандидат, який готовий по-справжньому бути відкритим. Він має бути не просто технологічно відкритим, що там хтось за нього щось веде. Політик, який хоче бути президентом України, має бути технологічним і відкритим", - підкреслив він.

У свою чергу, політтехнолог Тарас Березовець відзначив, що кандидат має працювати з усіма можливими соціальними медіа, які використовуються в Україні.

Водночас, коментуючи активну зовнішню рекламу екс-глави адміністрації президента Віктора Медведчука, Березовець підкреслив, що це робиться не просто так.

"При певному негативі, який існує до цієї особистості, він реалізує і втілює певний вектор у внутрішній політиці, і потенційно цей вектор є достатньо сильним для регіонів Півдня і Сходу. Ми побачили лише першу частину, можете мені повірити, що це робить не ненавмисно, це не викинуті гроші. І там є достатньо чіткий план", - зазначив він.

"Медведчук завжди відрізнявся, до речі, від більшості політиків тим, що він, як шахіст, він прораховує на декілька ходів вперед", - додав Березовець.

Політтехнолог зазначив, що не може назвати конкретної суми, яку Медведчук витратив на свою рекламу, але підкреслив, що вона точно перевищує суму, яку ВО "Свобода" витратила на свою передвиборчу кампанію, що склала 3 мільйони.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News