Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Партія регіонів викинула на вибори 218 мільйонів, опозиція - удвічі менше

П'ятниця, 16 листопада 2012, 07:06

Офіційно на всю кампанію в багатомандатному окрузі витрачено більше 600 мільйонів грн.

Третина цієї суми - 218 млн грн - припала на Партію регіонів, повідомляє газета Комерсант, у розпорядженні якої є фінансові звіти партій, подані до ЦВК.

З 218 млн гривень майже 157 млн ​​грн Партія регіонів витратила на рекламу в ЗМІ, ще в 33 млн грн обійшлася зовнішня реклама.

Друге місце за обсягом витрачених коштів зайняла "Батьківщина", яка задекларувала в два рази менше - 107 млн ​​грн. У опозиційної партії майже весь бюджет пішов на оплату послуг ЗМІ (94 млн грн), ще в 9,5 млн грн обійшлася "наружка".

Виходячи з офіційно задекларованих витрат і результатів голосування в багатомандатному окрузі, партії влади кожен голос обійшовся трохи дорожче, ніж її головному опоненту, - 35,7 грн у ПР проти 20,6 грн у "Батьківщини".

На виготовлення агітації та різних матеріалів у ПР пішло 23 млн грн, в той час як "Батьківщина" уклалася в 3,2 млн грн. У цю суму включені не тільки буклети, але і подарунки з символікою партії - наприклад, парасольки, за які билися виборці.

Партія УДАР, яка посіла третє місце за підсумками виборів вклалася у 33,7 млн ​​грн (11,8 грн за голос).

Компартія витратила на вибори більше ніж 72 мільйонів гривень (вартість одного голосу - 27 грн).

"Наша Україна", очолювана Віктором Ющенком задекларувала більше 63 млн грн. витрат, і таким чином вартість кожного голосу на підтримку НУ перевищила 278 грн.

Це набагато вище за показник партії "Україна - Вперед!" Наталії Королевської, яку традиційно критикували за надмірно дорогу рекламну кампанію. "Україна - Вперед!" показала 60,6 мільйонів грн витрат, і таким чином один голос їй обійшовся в 188 грн.

Учасник партнерства "Новий громадянин" Олег Рибачук, який працював у виборчому штабі "Нашої України" в 2002 і 2006 роках, упевнений, що в багатьох партіях, крім офіційного виборчого фонду, існували також нелегальні "чорні каси", про які учасники перегонів воліють не говорити .

"Під час кампанії потрібна" готівка ". Це і оплата за" джинсу ", і зарплати в конвертах, і проплачені мітинги. Ні для кого не секрет, що все це мало місце. І при цьому жоден з перерахованих пунктів не міг бути оплачений офіційно, з партійної каси ", - пояснив Рибачук.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування