Медведчук каже, що не будує паркан біля дитячого санаторію

19 переглядів
Неділя, 13 січня 2013, 13:36

Лідер громадського руху "Український вибір" Віктор Медведчук заперечує свою причетність до будівництва паркану, що ізолює санаторій ім. Боброва від моря.

"Заявляю, що ця інформація є цинічною брехнею, яка не має нічого спільного з дійсністю; та частиною масштабної кампанії з дискредитації мене", - цитує Медведечука сайт "Українського вибору".

На сайті опубліковано також заяву про спростування недостовірної інформації, надіслану представником Медведчука газеті "Дзеркало тижня", яка в суботу опублікувала відповідну статтю.

У своїй заяві представник Медведчука вимагає від газети спростування інформації про те, що Медведчук побудував на території комплексу, який належить на праві власності ТОВ "Інвестиційна компанія "Спорт-Тур", належну йому будівлю або Медведчук взагалі є власником будівлі на земельній ділянці, яка межує з землями санаторію імені Боброва в Алупці.

Також вимагається спростувати те, що Медведчук "забрав" пляжну територію санаторію імені Баранова й намагається "прирізати" додаткову прибережну землю.

Крім того, видання має спростувати інформацію, що Медведчук має стосунок до будівництва паркану, яким перекривається доступ хворих дітей санаторію імені Боброва в Алупці до моря.

"На випадок судового способу вирішення питання" представник Медведчука також вимагає від видання надати інформацію про автора статті – прізвище, ім’я, по-батькові, адресу та поштовий індекс місця проживання або перебування, засоби зв’язку.

У свою чергу, ТОВ "Інвестиційна компанія "Спорт-Тур" у листі до видання вимагає, окрім згаданих вище пунктів, спростувати інформацію про те, що "Спорт-Тур" має стосунок до тих чи інших порушень законодавства щодо земельних ділянок санаторію імені Боброва в Алупці або щодо майна (корпусів) санаторію імені Баранова.

Аналогічні листи надійшли від представника Медведчука та ТОВ "Інвестиційна компанія "Спорт-Тур" на адресу "Української правди".

У них також вимагається спростувати недостовірну інформацію та надати відомості про автора публікації, а також про власника "Української правди".

"Українська правда" наголошує, що новина під заголовком "Біля дачі Медведчука хворим дітям закрили доступ до моря" була передрукована з сайту "Дзеркала тижня. Україна", містила відповідне посилання і не базувалася на власному розслідуванні "Української правди".

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua