Підконтрольний владі сайт публікує фальшиві інтерв’ю Власенка – "Батьківщина"

Четвер, 31 січня 2013, 14:26

Партія "Батьківщина" заявляє, що підконтрольний владі сайт "Обозреватель" поширює сфальшовані інтерв’ю захисника екс-прем'єра Юлії Тимошенко Сергія Власенка.

Як повідомляє прес-служба партії, щоб такі провокації мали правдоподібний вигляд, сайт взяв за основу реальне інтерв’ю дане "Високому замку" і "вмонтував" у нього сфальшовану інформацію.

"Це спеціальна технологія, яку використовують підконтрольні владі мас-медіа, а їхня мета – виставити людей, чиє інтерв'ю сфабриковане, у неприглядному світлі", - відзначили у прес-службі.

У "Батьківщині" наголосили, що зокрема, в інтерв'ю вмонтували "вигадані фрази" про те, що  сторона Тимошенко виграла суд проти прем’єр-міністра Азарова у Гамбурзі і її умови "повністю задоволені" і про те, що "Азаров особисто повинен сплатити Юлії Тимошенко 300 тисяч євро моральної шкоди".

"Заявляємо, що Власенко нічого подібного не казав. Хочемо підкреслити, що це не єдині сфальшовані відповіді, до яких вдався сайт", - відзначили в прес-службі.

"Батьківщина" та сам Власенко звернулися до українських та іноземних ЗМІ з проханням не розповсюджувати матеріали з сайту "Обозреватель", оскільки "вони є маніпулятивними та брехливими".

Як відомо, сайт "Обозреватель" контролюється Михайлом Бродським. 



powered by lun.ua