Гужва створюватиме телеканал і радіо. Для "Сім'ї"?

Понеділок, 17 червня 2013, 11:39

Холдинг "Мультимедіа-Інвест груп", який випускає з травня газету "Вести", придбав супутниковий новинний телеканал UBR, орієнтований на ділову аудиторію.

Холдинг Ігоря Гужви до кінця року збирається запустити новий телепроект "Вести TV", а також відкрити розмовну радіостанцію "Вести FM", пише "Комерсант-Україна".

Гендиректором телеканалу UBR став сам керівник холдингу Ігор Гужва, генпродюсером призначений Сергій Логунов, який до цього обіймав аналогічну посаду на супутниковому телеканалі Національної телекомпанії – "Перший Ukraine". 

UBR запустила в 2008 році компанія "ЄС Продакшн груп", Канал мовить із супутника AMOS-2, у мережах кабельних операторів і онлайн. У 2011 році Нацрада з питань телебачення й радіомовлення видала каналу ліцензію на цифрове ефірне мовлення в 11 обласних центрах, включаючи Київ, але через скандал канал відмовився від ліцензій.

Гендиректор і співвласник "ЄС Продакшн груп" Юрій Каплуненко тоді передав свою частку у компанії (70%) кіпрській Multimedia Ltd, хоча, за словами учасників ринку, зберіг контроль над каналом. 

За інформацією "Телекритики", ще 30% UBR належить Олександру Юракову. Останній є наближеним до колись впливового регіонала Антона Пригодського, який є давнім другом президента Віктора Януковича.

UBR шукав інвесторів із минулого року. "У вересні його намагалися продати за $10 млн", - зазначає керівник одного із супутникових телеканалів. Хоча голова правління "Першого ділового телеканалу" Олена Рудик вважає цю суму завищеною в декілька разів.

Середньотижнева частка UBR у травні-червні не перевищувала 0,09%, за даними "Gfk Ukraine".

Гужва пояснив: "Ми зацікавлені завершити формування медіагрупи до кінця року. Простіше вирішити це завдання на базі каналу, який уже має ліцензію, місце на супутнику, договори з кабельними провайдерами".

За його словами, новій команді доведеться розділити телевізійний і виробничий напрямок "ЄС Продакшн груп". "Телеканал увійде у наш медіахолдинг, а продакшн продовжить самостійний розвиток", - пояснив топ-менеджер.

Програмна концепція "Вести TV" зараз ще допрацьовується, за словами Гужви, це буде переважно новинний канал. 

"Мультимедіа-Інвест груп" готується також до купівлі активів на ринку радіо. "Ми вивчаємо питання створення радіо", - заявив Гужва.

За інформацією газети, уже в листопаді в ефір має вийти радіостанція "Вести FM", яка буде мовити в розмовному форматі. Розвивати її будуть відомі російські радіоменеджери.

Президент UMH Group Борис Ложкін зазначив: "Запускати радіостанцію з нуля точно не вийде, доведеться когось купувати". 

Гужва до початку 2012 року був головним редактором газети "Сегодня" (належить СКМ Рината Ахметова). Запуск газети "Вести" та інших проектів, за його словами, фінансується за рахунок позикових коштів, імена кредиторів він не розкриває.

Учасники ринку називають серед можливих інвесторів Віктора Медведчука. Сам Гужва цю інформацію заперечує.



powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!