Львівські медіа сконцентрували у своїх руках мер і місцеві бізнесмени

490 переглядів
Четвер, 29 серпня 2013, 08:08

Львівські засоби масової інформації здебільшого сконцентровані у медіа-групи, підконтрольні місцевим бізнесменам.

Про це у четвер пишуть "Наші гроші. Львів".

Брати Ярослав і Богдан Дубневичі сконцентрували у своєму медіа-холдингу видання "Львівська газета", радіо FM Галичина, телекомпанія Гал-ТБ та сайт Galnet.org.

Офіційним засновником "Львівської газети" є ТОВ "Енергія консалтинг", основним власником якої є кіпрська компанія "РВС Глобал інвест ЛТД".

"Енергія консалтинг" є також засновником ТОВ "Телерадіокомпанія "Галичина" (популярна радіостанція "FM Галичина", директор Олександра Гнатик) та ТОВ "Гал-ТБ" (телевізійний продакшен, директор Олександр Ваврищук).

Медіа-холдинг Петра Димінського об’єднує телеканал ZIK та одноіменне інформаційне агентство.

Створений у 2003 році сайт ZIK.ua потрапив під контроль почесного президента ФК "Карпати" Петра Димінського у 2008 році. У грудні 2012 році 100% власником ТОВ стала "Інвестмент Файненшіал Менеджмент" (Віргінські острови).

У медіа-холдинг Мирослава Хом’яка входять ТРК "Львівська хвиля" та Гал-інфо.

Засновником радіостанції "Львівська хвиля" з червня 2011 року є ТОВ "Тернопільська інвестиційна компанія" зі статутним капіталом 3 мільйони гривень, яка належить тернополянину Ярославу Кривошиї (99,2%) та львів’янці Галині Данилів (0,8%). Кривошия є тестем Мирослава Хом’яка, директора департаменту екології та природних ресурсів Львівської ОДА. У березні 2013 року у портфелі Хом’яка з’явився новий медіа-актив – сайт "Гал-інфо".

У мера міста Андрія Садового, за даними "Наших грошей", також є свій медіа-холдинг, який об’єднує Радіо Люкс, Zaxid.net, Телеканал 24, Радіо 24, та Football 24.

Медіа-холдинг Садового ТРК "Люкс" юридично належить його дружині Катерині Кіт-Садовій та давньому бізнес-партнеру Романові Андрейку. У червні 2012 року Кіт-Садова продала 3% акцій ПрАТ ТРК Люкс за 3 мільйони гривень. Ім’я покупця не офіційно не повідомлялось, однак на прес-конференції Садовий сказав, що ці 3% купив Андрейко, який наростив свою долю до 23,2%.

Існує у Львові також група "Експрес Медіа" до складу якої входять видання: Експрес, Post Поступ, Порадник господаря, Моя сповідь, Добрий лікар, Вісник пенсіонера, Блискавка, Порадник жіночий, Рецепти Господині, Газета Поділля, Теле Експрес, Cool Expres та сайт Expres.ua.

Незмінним власником групи "Експрес Медіа" є Ігор Починок. Зараз засновником газети "Експрес" офіційно є "Експрес Мультимедіа Груп", зареєстрована у березні 2012 року.  Видавець газети - ТОВ "Фонд "Свобода слова", яке, у свою чергу, є 100% власником і засновником "Експрес Мультимедіа Груп". У "Фонді "Свобода слова" Починку належить 90%, решта - Миколі Коману, який є давнім бізнес-партнером Починка.

Медіа-група "Високий замок" об’єднує видання Високий замок, Добрий господар, Добре здоров’я, Добра кухня, Життя і жінка та сайт WZ.lviv.ua

У 2011 році ЗАТ "Видавничий дім "Високий замок" перетворилось на ПрАТ "Видавничий дім "Високий замок". Власниками є троє фізичних осіб, інформація про яких є закритою. Головою правління ПрАТ є Наталія Балюк, головний редактор "Високого замку" з 2006 року. Балюк є дружиною народного депутата Степана Курпіля, який керував "Високим замком" з 1991 року.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua