У Литві призупинили ретрансляцію "Першого каналу" Росії

Понеділок, 7 жовтня 2013, 21:22

У понеділок ввечері в Литві припинено трансляцію "Першого балтійського каналу" (ПБК), основне мовлення якого являє собою ретрансляцію російського "Першого каналу".

Як повідомляють РИА Новости, трансляцію призупинив другий за величиною надавач послуг кабельного телебачення в Литві Cgates, передплатниками якого є близько півмільйона людей.

Підставою для припинення трансляції стала програма "Людина і закон" від 5 жовтня, в якій, нібито, були спотворені факти про вільнюські події 13 січня 1991 року.

"Ми від своїх клієнтів отримали велику кількість скарг з приводу змісту передачі "Людина і закон", показаної в п'ятницю о 18.55, яка, можливо, порушила литовські закони. Тимчасово ми припиняємо ретрансляцію каналу, поки не отримаємо роз'яснень ПБК і литовських інстанцій щодо ситуації, що склалася. Сподіваємося, що трансляція буде відновлена ​​найближчими днями", - написано на заставці Cgates на каналі, призначеному для мовлення ПБК.

Раніше в понеділок, Комісія з радіо і телебачення Литви повідомила про те, що у зв'язку з виходом в ефір "Першого балтійського каналу", що знаходиться в юрисдикції Латвії, програми "Людина і закон", в якій були спотворені і тенденційно представлені факти про події 13 січня, вона почала розслідування і звернулася до Національної медіа ради Латвії з приводу співпраці у встановленні відповідальності відповідно до національного законодавства та принципів конвенції Ради Європи "Телебачення без кордонів" відносно того ретранслятора, що їх порушив.

Комісія з радіо і телебачення Литви планує обговорити це питання більш детально на засіданні 9 жовтня.



powered by lun.ua