телебачення
Матеріали по темі

Нацрада каже, що телеканали за 2 роки не забезпечили якість українського дубляжу

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення констатує, що телеіндустрія виявилася непослідовною у питанні захисту мови.

Канал "1+1" вирішив знову показувати фільми російською

Група "1+1 медіа" заявила, що транслюватиме фільми та серіали мовою оригіналу (тобто російською), а на українську переходитиме поступово, оскільки український дубляж нібито не до вподоби глядачам.

6 каналів показували фільми російською після 16 липня

У перші дні після набуття чинності норми про обов'язковість демонстрування фільмів українською мовою уповноважений із захисту державної мови виявив її порушення телеканалами "Інтер", "Україна", "ICTV", "Мега", "НТН", "К1": вони демонстрували фільми російською мовою.

Мендель "боротиметься з олігархами" на каналі Ахметова

Колишня речниця президента Володимира Зеленського Юлія Мендель з'явиться на телеекранах 17 липня – вона вестиме свою відеоколонку в одній із програм на каналі "Україна".

"1+1" оштрафували за трансляцію серіалу російською

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення наклала штраф на "Студію 1+1" у майже 71,5 тисячу гривень за трансляцію серіалу "Кухня" російською навесні минулого року.

Зеленський: Питання мови – еволюційне, а квотування було революційним

Президент Володимир Зеленський вважає, що питання мови краще не порушувати в Україні, а замість мовних квот на телебаченні могла б діяти система заохочення до створення україномовного контенту. 

Новинський вийшов з перемовин щодо купівлі каналу "Наш"

Бізнесмен і позафракційний народний депутат Вадим Новинський заявив, що вийшов з переговорів щодо купівлі телеканалу "Наш".

Новинський про купівлю каналу "Наш": Все вирішиться за тиждень-два

Бізнесмен і позафракційний народний депутат Вадим Новинський заявив, що в найближчі тиждень-два закінчаться переговори, і тоді стане зрозуміло, буде він купувати телеканал "Наш" чи ні.

У Білорусі заборонили телеканал "Кварталу 95" і не тільки

У Білорусі скасували дозволи на трансляцію телепродукції двох українських каналів - KVARTAL TV і UA TV.

Матч Україна-Англія покажуть на найбільшому в Європі екрані – УАФ

У Києві можна буде безкоштовно подивитися матч Євро-2020 між Україною та Англією на гігантському телевізорі прямо на вулиці. Організатори стверджують, що це найбільший екран в Європі.

Ахметов "влив" у свої телеканали понад 8 мільярдів за 2020 рік

"Медіа Група Україна", яка володіє зокрема і телеканалом "Україна", отримала 8,37 мільярда гривень фінансової допомоги від "Систем Кепітал Менеджмент" олігарха Ріната Ахметова.

Новинський підтвердив, що хоче купити канал "Наш"

Бізнесмен і позафракційний народний депутат Вадим Новинський підтвердив, що веде переговори про купівлю телеканалу "Наш" у колишнього депутата від "Опозиційного блоку" Євгена Мураєва.

У СБУ відповіли, що готові до суду з Моргенштерном

Служба безпеки України відреагувала на позов російського виконавця Алішера Валєєва (Моргенштерна) і заявила, що готова захищати свою позицію у суді.

Моргенштерн позивається до СБУ: хоче в Україну

Російський виконавець Алішер Валєєв (Моргенштерн) позивається до Служби безпеки України через заборону в’їжджати в Україну.

"1+1" відповів партії Порошенка: "ЄС" чим далі стає схожим на "ОПЗЖ"

Канал "1+1" заявив, що не планує вибачатися перед фракцією "Европейської солідарності" і Іриною Геращенко через конфлікт під час передачі "Право на владу" 10 червня.

Фракція "Євросолідарності" оголосила бойкот каналу "1+1"

Депутати фракції "Європейська Солідарність" оголосили бойкот телеканалу "1+1", який вони назвали "каналом Зеленського, Медведчука і Коломойського". 

Інформаційна безпека: ще один фронт боротьби за Україну, за який має нести відповідальність держава

Канал "Наш" змінив гендиректора

Генеральним продюсером телеканалу "Наш" став Володимир Грановський.

Кримськотатарський канал ATR отримає фінансування з держбюджету

Телеканал ATR отримає фінансування з державного бюджету після перемоги в оголошеній закупівлі на створення та поширення інформаційного продукту на телебаченні кримськотатарською або іншими мовами для аудиторії корінних народів.

Netflix виправив переклад у фільмі "Брат-2" про бандерівців

Стримінгова платформа Netflix виправила в субтитрах до російського фільму "Брат-2" переклад слова "бандерівець" з "український нацистський колаборант" на "banderite".

У Зеленського передбачають деолігархізацію новин на телебаченні

Заступник глави Офісу президента Кирило Тимошенко вважає можливою деолігархізацію новинних служб українських телеканалів.

Білорусь виганяють з Європейської спілки мовлення

Європейська спілка радіомовлення і телебачення (EBU), яка серед іншого організовує пісенний конкурс Євробачення, вирішила зупинити членство в організації Білоруської державної телерадіокомпанії (БТРК).

Нацрада оштрафувала "112 Україна", "НАШ" і NEWSONE за мову ворожнечі і Азарова в ефірі

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення оштрафувала телеканали "112 Україна", "НАШ" і NEWSONE за мову ворожнечі в ефірі.

У прикордонних селах немає українського телебачення – глава Держспецзв'язку

У селах, що розташовані в межах 50-70 кілометрів від держкордону, в принципі відсутнє українське телебачення.

До 12 безкоштовних каналів: в Україні створять систему державного мультиплексу

На засіданні РНБО прийняли рішення про створення мультиплексу та виділення на нього коштів - він надасть безкоштовний доступ до щонайменше 12 цифрових каналів жителям усієї країни.

Підсанкційний канал "Z ZIK" оштрафували за заклики до війни

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення винесла попередження львівському ТОВ "ТРК "Нові комунікації", що мовив як телеканал "Z ZIK", через поширення закликів до розв’язування агресивної війни чи її пропаганду в листопаді 2019 року – та вимагає сплатити штраф.

Нацрада не переоформила супутникову ліцензію телеканалу "НАШ"

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не переоформила супутникову ліцензію телеканалу "НАШ".

Фонд Навального показав "космічні" зарплати пропагандистів "Раша Тудей"

Фонд боротьби з корупцією російського опозиціонера Олексія Навального опублікував нове розслідування - про величезні зарплати "журналістів" на російському пропагандистському телеканалі Russia Today.

Обрали нового голову правління "Суспільного"

Наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії 27 квітня обрала Миколу Чернотицького новим головою правління ТРК.

Поліція Києва розшукує чоловіка, який заважав знімальній групі телеканалу

Правоохоронці розшукують чоловіка, який спровокував конфлікт зі знімальною групою телеканалу "Інтер" у Києві.