"Воля" відмовилась транслювати BBC News на нових умовах

42 перегляди
Понеділок, 10 лютого 2014, 12:48

Компанія "Воля" виключила зі своїх пакетів кабельного телебачення телеканал BBC News.

Про це повідомляє прес-служба оператора.

У "Волі" заявили, що канал відключають "у зв’язку із закінченням дії контракту з правовласником".

Головний редактор "ВВС Україна" Ніна Кур’ята на своїй сторінці у Facebook також заявила про відключення.

 

Вона також повідомила, що "Воля" "це був єдиний кабельний оператор, у якого був контракт з ВВС".

Кур’ята нагадала, що канал можна дивитись по супутниковому телебаченні та в інтернеті.

"Одна річ - перемикаючи канали на дивані, побачити щось цікаве (особливо зараз, коли Україна в топ-новинах), інша - спеціально вовтузитися в Інтернеті", написала вона у коментарях під повідомленням.

У свою чергу, як пояснили "Українській правді" у компаній "Воля", причина не продовження контракту з BBC News полягає у запровадженні плати з боку телеканалу, який раніше був безкоштовним.

Водночас, за даними "Волі", телеканал мав низькі рейтинги.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua