У Донецьку відключили 5 українських телеканалів

9 переглядів
П'ятниця, 6 червня 2014, 08:19

У Донецьку один із провідних операторів кабельного телебачення "Matrix" відключив мовлення п’яти українських телеканалів.

Ідеться про "1+1", "5-й канал", UBR, "News 24" та регіональний телеканал "Донбас", повідомляє "Радіо Свобода".

На своєму форумі компанія пише, що робить це після отримання вимог від "Донецької народної республіки".

Лист, на який посилається провайдер, датований 1 червня.

У ньому "перший заступник голови ради міністрів" Пургін погрожує, що "при невиконанні вимоги будуть вжиті заходи, спрямовані на припинення ретрансляції всіх українських каналів" і додає – "не гарантуємо цілісність майна Вашого підприємства і безпеку персоналу".

Наприкінці травня в компанії "Укртелеком", яка належить бізнесменові Рінату Ахметову, заявили, що не мають правових підстав, аби відключити "російську пропаганду" на дротовому радіо.

На початку червня в Донецьку редактори газет "Донбас" та "Вечірній Донецьк" , яких викрадали бойовики, тимчасово розпустили штат.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua