Нацрада перевірить "Радіо Вести", хоче послухати заяви Портнова

Четвер, 29 січня 2015, 13:01

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТРК "Дивосвіт" ("Радіо Вести") з технічних причин.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Як повідомив член Нацради Владислав Севрюков, у грудні 2014 року в ефірі радіостанції було інтерв'ю екс-заступника голови Адміністрації президента Андрія Портнова, вислови якого могли мати ознаки порушень українського законодавства.

Регулятор направив два листи на адресу радіостанції з проханням надати запис даної програми для вивчення, однак обидва листи повернулися.

Як з'ясувалося, компанія змінила свою юридичну адресу, однак не повідомила про це в 10-денний термін, як того вимагає закон "Про телебачення й радіомовлення".

Дане порушення стало підставою для призначення позапланової перевірки.

Крім того, члени Нацради попросили представника радіостанції "пошукати" запис програми з Портновим і передати регулятору для вивчення.

У липні 2014 року "Радіо Вести" уже отримувало попередження Нацради з питань телебачення й радіомовлення через інтерв'ю одного з лідерів т.зв. "ДНР" Олександра Можаєва (на прізвисько "Бабай") і його заклики до агресивних дій, а також дій ведучого, який процитував питання слухача з образами на адресу української мови.

"Радіо Вести" почало роботу 18 березня 2014 року. Власник цієї радіостанції – холдинг "Мультимедіа Інвест Груп", власником якого вважається Ігор Гужва.

Медіахолдинг "Мультимедіа Інвест Груп" працює з початку 2013 року. У нього входять щоденна газета "Вести", яку роздають безкоштовно на вулицях, щотижневий журнал "Вести. Репортер", радіостанція "Вести FM", продакшн комерційних новин ESG, новинний супутникової телеканал UBR.

Цей холдинг пов'язують із Ринатом Ахметовим, за іншою версією – компанія пов'язана з одіозними Віктором Медведчуком, Сергієм Арбузовим і другом сім'ї Януковичів Сергієм Курченком.



powered by lun.ua