У "ЛНР" відключили 23 українські телеканали і російський "Дождь"

Четвер, 12 березня 2015, 11:44

Так звана "ЛНР" заявила про рішення обмежити мовлення на своїй території 23 українських телеканалів і одного російського.

Про це повідомляють "Українські новини" з посиланням на заяву сепаратистів.

Згідно з ним, "рада міністрів ЛНР" прийняв постанову "Про обмеження телевізійного мовлення деяких телеканалів на території "республіки".

У рішенні зазначається, що "в цілях забезпечення національних інтересів ЛНР, враховуючи, що у продукції деяких іноземних засобів масової інформації містяться відомості і матеріали, що заподіюють шкоду національної безпеки, спрямовані на пропаганду війни, а також тягнуть інші порушення законодавства ЛНР".

У цей списку потрапили українські канали 1+1, 2+2, 112 Україна, Канал 24, 5 канал, Еспресо ТБ, ICTV, Індиго ТБ, Інтер, News One, Новий канал, НТН, Рада, СТБ, Телеканал 100, ТЕТ, Тоніс, ТВі, "Україна", УНІАН ТБ, UBR, УТР, Перший національний, а також російський "Дождь".

"Радмін" зобов'язав операторів зв'язку, які здійснюють трансляцію (ретрансляцію) телеканалів, "вжити заходів щодо вилучення даних телеканалів з сітки мовлення".



powered by lun.ua