Гужва продав свою частку у "Вестях" цивільній дружині Клименка

937 переглядів
14
Середа, 29 липня 2015, 17:04

Ігор Гужва, який називав себе власником медіа-холдингу "Вести", продав свою частку екс-прес-секретарю Олександра Клименка Ользі Семченко.

Про це "Українській правді" повідомили поінформовані джерела у холдингу.

Про продаж частки Гужви оголосили на зборах менеджерів у середу.

Співрозмовники також розповіли, що тепер в редакції вичитуванням текстів займаються паралельно люди з Адміністрації президента та Клименка.

Це, за словами джерел, може свідчити про неофіційну угоду між владою та людьми Клименка, аби останній міг повернутися в Україну.

Співрозмовники стверджують, що видання тепер планують зробити лояльним до президента.

Начебто через критику влади з випуску зняли позаминулий випуск журналу "Вести.Репортер", який просто не вийшов.

Також очікують звільнення російських журналістів, які працюють у холдингу, зокрема на "Радио Вести".

За інформацією "Української правди", Ольга Семченко створювала "Вести" за гроші екс-міністра доходів і зборів часів Януковича Клименка і була негласним "смотрящим" у виданні, яке записали на Гужву і підставних осіб. Семченко - цивільна дружина Клименка.

З України в Росію Семченко виїхала паралельно із Клименком.

Як відомо, самого Гужву підозрюють в ухиленні від сплати податків на майже 18 мільйонів гривень. 

Українська правда

Авторизуйтесь щоб писати коментарі
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення
IP: 109.95.50.---Sergey Bochkarev..
Вот оно как! То есть каждый член "молодой команды профессионалов" проФФесора просчитал для себя "огидним" проплачивать публикации в существующих изданиях и вместо это "понтовито" организовал себе за деньги налогоплательщиков свой карманный "медиахолдинг": Арбузов - "Взгляд", Клименко - "Вести" и так дальше по списку. А чо?!! Как свою футбольную команду. При каждом уважающем себя "держслужбовце".
IP: 178.95.42.---Mawron_ua..
Міністерство Клименка в 2013 р. перешкоджало роботі незалежним ЗМІ, щоб змусити до співпраці з владою.
IP: 37.25.32.---Антон Пишний..
УПячка прорубила для себя новое дно. Писать про интимные отношения кого бы то ни было – это уровень желтушного «спид-инфо» в середине 90-х. А Пороха можно только поздравить, отличное приобретение на кануне выборов
IP: 37.53.54.---Oleg Bugaets..
таки цей вуж Гужва намилився з редакції
IP: 193.104.178.---Анна Гущина..
та вже й сам редактор вестей сказав що вони фінансуються з кремля а наша влада не бачить підстав для її закриття
Усі коментарі