Керівники РБК звільнилися через тиск Кремля - Reuters

Субота, 14 травня 2016, 06:24

Тиск Кремля на холдинг РБК посилився після матеріалу про "палац Путіна" під Геленджиком.

Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело в холдингу.

Публікація під заголовком "Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць", що вийшла 11 травня, стала "останньою краплею" для Кремля і змусила звернутися до власника видання.

Reuters зазначає, що газета РБК в останні кілька місяців "дратувала" Кремль, оскільки повідомляла, зокрема, про бізнес ймовірного зятя Путіна.

У матеріалі РБК повідомлялося, що ТОВ "Південна цитадель" отримало для вирощування устриць і мідій 1 тисячу га акваторії біля мису Ідокопас під Геленджиком, біля так званого палацу Путіна. Власник "Південної цитаделі" раніше працював в компанії, що управляє палацом.

У п'ятницю, 13 травня, холдинг оголосив про звільнення ряду співробітників. Після наради було оголошено про звільнення шеф-редактора РБК Єлизавети Осетинської, головного редактора газети РБК Максима Солюса і заступника шеф-редактора РБК Романа Баданіна.

У свою чергу прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков закликав не пов'язувати зміну керівництва РБК з тиском ззовні.

"Не треба забувати, що це приватний інформаційний холдинг, напевно, про причини зміни редакційного керівництва потрібно задавати питання керівництву і власникам цього холдингу", - наводить слова Пєскова ТАСС.

У квітні в офісі групи компаній ОНЕКСІМ Михайла Прохорова, в число активів якої входить медіахолдинг РБК, пройшли обшуки.

У Кремлі відмовлялися пов'язувати обшуки в компанії з тиском на редакцію.



powered by lun.ua