В Аргентині відмовилися транслювати російський канал-пропагандист

Субота, 11 червня 2016, 10:58

Державне підприємство "Радіо і телебачення Аргентини" припиняє мовлення RT (Russia Today) в країні.

Про це повідомляється на сайті телеканалу, пише Укрінформ.

Відповідний документ набуде чинності за 60 днів. Йдеться про припинення мовлення у безкоштовній телемережі.

Мовлення RT в Аргентині запустили у 2014 році за угодою президента країни Крістіни Фернандес де Кіршнер і російського президента Володимира Путіна.

"Включення RT іспанською в аргентинську державну телемережу стало першим випадком, коли іноземний телеканал отримав таку можливість", — йдеться у повідомленні.

У свою чергу посол РФ в Аргентині Віктор Коронеллі завив, що якщо повідомлення про припинення трансляції телеканалу RT в Аргентині підтвердяться, то подібне рішення аргентинської влади не буде відповідати характеру нинішніх зв'язків двох країн, пишуть РІА Новости

Також зазначається, що телеканал продовжить працювати в рамках кабельного телебачення.

За даними ЗМІ, рішення аргентинської влади про припинення трансляцій RT пов'язано з потребою вивільнити частоти для провінційних телеканалів.



powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!