Цукерберг виступив із заявою щодо втручання РФ у вибори в США

22 вересня 2017, 03:36
Цукерберг виступив із заявою щодо втручання РФ у вибори в США

Facebook виявив активність створених Росією фейкових акаунтів для поширення у соцмережі політичної реклами під час минулих виборів президента США і передав всю отриману інформацію ФБР.

Про це заявив засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг у відеозверненні.

Facebook вимагатиме, щоб розповсюджувачі політичної реклами розкривали, хто платить за рекламу. Така вимога, відповідно до законодавства США, застосовується до політичної реклами по телебаченню, але не стосується соціальних медіа.

Реклама:

"У світі завжди будуть погані, брехливі люди, і ми не можемо запобігти втручанням в уряди усіх країн, але ми можемо зробити це складнішим, набагато складнішим. І це те, на чому ми збираємося сконцентруватися", – завив він.

Він повідомив, що Facebook активно співпрацює з американськими чиновниками і допомагає їм розслідувати втручання російської влади у вибори президента США за допомогою покупки політичної реклами в соцмережі.

За його словами, фахівцям Facebook вдалося розкрити активність РФ в соцмережі, і всю отриману інформацію було направлено американському спецпрокурору.

РЕКЛАМА:

"Ми також повідомили про це Конгрес, і я розпорядився, щоб наші фахівці відправили всю інформацію про цю рекламу також і до комітетів Конгресу", – додав засновник Facebook.

Він висловив надію, що уряд США оприлюднить ці дані, коли розслідування російського втручання у вибори буде завершено.

При цьому Цукерберг запевнив у тому, що він і його команда продовжать розслідування активності користувачів в соцмережі під час минулих американських виборів президента.

"Ми можемо знайти ще більше доказів, і якщо це трапиться,  ми продовжимо працювати з урядом. Ми розслідуємо втручання інших держав, включаючи угруповання з Росії та інших країн колишнього СРСР, щоб зрозуміти, як вони використали наші інструменти", – додав він.

Раніше в Facebook повідомили, що тіньова російська компанія, так звана "ферма тролів", відома своєю прокремлівської пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США.

Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тис.

Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

Команда соцмережі тоді виявила 470 підозрілих і ймовірно фейковий фейсбук-акаунтів і сторінок, які, як вважають в Facebook, експлуатувалися за межами Росії, мали зв'язки з цією компанією і були залучені до публікації реклами.

Нагадаємо, в США спецпрокурор Роберт Мюллер займається розслідуванням спроб втручання Росії в американські вибори 2016 року і того, чи мала зв'язки команда нинішнього президента США з Кремлем. Сам Дональд Трамп неодноразово називав подібні звинувачення "полюванням на відьом".

facebook США Росія
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування