Медведчук і Московський патріархат замовляють найбільше джинси – ІМІ

13193 перегляди
Вівторок, 21 серпня 2018, 13:34

Протягом липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності в інтернет-ЗМІ стосувались УПЦ (МП) та члена партії "За життя", кума президента РФ Віктора Медведчука.

Про це пише Інститут масової інформації.

"Загалом, на них припало 80% від загальної кількості "джинси", що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ", – йдеться в матеріалі.

Зазначається, що у 3 кварталі року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі.

"Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ", – кажуть дослідники.

50% "джинси" стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви. Зокрема, у новинах та компліментарних репортажах йшлось про Хресну ходу та святкування чергової річниці Хрещення Русі.

42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній.

"Серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії "За життя" та її нового члена Віктора Медведчука – 30%", – стверджують в ІМІ.

Крім того, по 7% зафіксованої "джинси" стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко, по 6% – мера Дніправ Бориса Філатова та очільника "Громадянської позиції" Анатолія Гриценка.

 

Моніторинг тривав протягом 23-29 липня в десяти всеукраїнських інтернет-виданнях: УНІАН, "Обозреватель", "Цензор.нет", 112.ua, "Страна.ua", ТСН.ua, "Корреспондент.net", "Українська правда", "Ліга.net", Укрінформ.

powered by lun.ua