На Вінничині припинили трансляцію Russia Today - СБУ

3470 переглядів
Понеділок, 24 грудня 2018, 22:30

У Вінницькій області виявили інтернет-провайдера, який надавав доступ до заборонених для трансляції в Україні російських телеканалів, у т.ч. - Russia Today.

Про це повідомили у прес-центрі СБУ, пише Інтерфакс-Україна.

"Оперативники спецслужби встановили, що приватне підприємство без відповідної ліцензії Нацтелерадіо надавало своїм абонентам програмну послугу IPTV. Серед телеканалів, які пропонували глядачам, були заборонені для трансляції на території України російські пропагандистські канали, зокрема Russia Today", - зазначили в СБУ.

Правоохоронці задокументували ретрансляцію провайдером низки телевізійних каналів без відповідних угод з власниками авторських і суміжних прав. В результаті їм було завдано збитків у розмірі кілька сотень тисяч гривень.

В офісі приватного підприємства було проведено санкціоновані слідчі дії, під час яких виявлено технічне обладнання, яке могло використовуватися для ведення протиправної діяльності.

За фактом розпочато кримінальне провадження за ч.3 ст.176 КК (порушення авторського права і суміжних прав).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua