Китай заборонив мовлення BBC

П'ятниця, 12 лютого 2021, 01:58

Китай заборонив мовлення телеканалу BBC World News через "серйозне порушення правил висвітлення новин".

Джерело: ВВС

Деталі: За повідомленням Адміністрації національного радіо і телебачення Китаю (NRTA), телеканал порушив правила теле- і радіомовлення на території КНР. 

Там вважають, що всі репортажі, які, на думку влади країни, не відповідали принципам правдивості та об'єктивності, підривали національні інтереси і етнічну солідарність Китаю.

"Оскільки робота телеканалу не відповідає вимогам мовлення в Китаї як міжнародного каналу, BBC World News не має права продовжувати роботу на території КНР. NRTA не прийме заявку каналу на мовлення в наступному році", – йдеться в заяві NRTA.

Водночас, ВВС неодноразово висвітлювали порушення прав уйгурів та розміщення їх у спеціальні табори "перевиховання". 

Також влада Китаю критикувала канал за репортажі про коронавірус.

Зазначається, що на минулому тижні у Великій Британії ліцензії позбавили китайський англомовний телеканал China Global Television Network (CGTN), який перебував під контролем Комуністичної партії Китаю. Після цього китайскі дипломати почали скаржитись на зміст новин ВВС. 

В МЗС Великої Британії вже назвали рішення "неприйнятним обмеженням свободи засобів масової інформації". 

Міжнародний інформаційний телеканал BBC World News TV доступний у понад 200 країнах світу. 

Українська правда
powered by lun.ua