У Росії стало втричі небезпечніше літати на цивільних бортах, а 35% літаків пустили на запчастини – ГУР

Четвер, 23 листопада 2023, 09:47
У Росії стало втричі небезпечніше літати на цивільних бортах, а 35% літаків пустили на запчастини – ГУР

Головне управління розвідки повідомляє, що через санкції у 2023 році сфера цивільної авіації Росії перебуває на межі колапсу. Українській розвідці вдалося отримати доступ до службових документів "Росавіації".

Джерело: Головне управління розвідки МОУ

Дослівно: "Внаслідок успішної складної спеціальної операції у кіберпросторі вдалось здобути великий обсяг закритих службових документів структурного підрозділу міністерства транспорту РФ ― "фєдєрального аґєнтства воздушного транспорта" ("Росавіація")". 

Реклама:

Деталі: Серед отриманих даних ― перелік щодобових звітів "росавіациї" у масштабах всієї РФ за понад півторарічний період.

В ГУР вважають, що сфера цивільної авіації Росії перебуває на межі колапсу.

Аналіз характеру авіаційних інцидентів з отриманих документів вказує, що низка відмов, особливо пов’язаних з двигунами, шасі і механізацією крил, має системний характер.

ВІДЕО ДНЯ

В ГУР вважають, що прямим наслідком санкцій для РФ стали:

  • заборона на постачання повітряних суден і запчастин до них;
  • повна відмова в технічному обслуговуванні і наданні послуг;
  • відмова в оновленні програмного забезпечення;
  • затримання російських повітряних суден за кордоном;
  • обмеження доступу до метеорологічної інформації для аеронавігації.

Наразі РФ намагається всіма способами приховати купу проблем з цивільною авіацією.

Зокрема, на основі отриманої інформації, українська розвідка виокремила 10 фактів, які свідчать про технічні проблеми російської цивільної авіації: 

  •  Упродовж січня 2023 року в цивільній авіації Росії було зафіксовано 185 авіапригод. Близько третини кваліфіковано як інциденти різного рівня небезпеки. Лідером тут став російський ближньомагістральний літак "сухой superjet" ― 34 проблемні випадки.
  • За перших 9 місяців 2023 року в Росії задокументували 150 випадків технічних несправностей літаків. За аналогічний період 2022 року зафіксовано 50 таких інцидентів. Отже, зростання небезпеки польотів в Росії зросло втричі.
  • Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі, а також інші важливі елементи: гідросистеми, закрилки та програмне забезпечення.
  • РФ має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом. Через брак потужностей та спеціалістів у Москві намагаються переорієнтувати обслуговування літаків на Іран, де відповідні роботи здійснюють "кустарно" ― без відповідної сертифікації.
  • Станом на березень 2022 року, росіяни мали близько 820 цивільних бортів іноземного виробництва. І якщо на той час лише до 10% із них пройшли через несертифікований ремонт із застосуванням неавтентичних запчастин, то нині через такий "сервіс" прогнали вже майже 70% авіапарку.
  • Гострий дефіцит запчастин призвів до так званого "авіаканібалізму", коли одні літаки розбирають для ремонту інших. Згідно з оцінкою наявних даних до середини 2023 року в РФ пустили на "донорство" понад 35% повітряних суден.
  • Більшість радянських літаків Ан-2, станом на зараз, не можуть відірватись від землі, оскільки двигуни до них вироблялись у Польщі, але через санкції їхнє постачання припинене.
  • Лише впродовж січня 2023 року серед 220 суден "Airbus", що є в Росії, зафіксовано 19 різних відмов. Зокрема, у в 9-ти літаках, які використовує "Аерофлот", зафіксовано 17 випадків задимлення.
  • З 230 літаків "Boeing", які використовуються в Росії, зафіксовано 33 технічні відмови тих чи інших систем літака.
  • Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський "Embraer", а їх в РФ налічується 21.

Крім того у вересні 2022 року Міжнародна організація цивільної авіації (ICAO) позначила Росію червоним кольором, разом з Ліберією та Бутаном, що свідчить про вкрай високий ризик для безпеки польотів.

 
 
 

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування