Ольга Сытник МГО "Украинская Громада", "Новые лидеры Украины", для УП

"Народные любимцы" стали аутсайдерами избирательной кампании

Я лично не является страстной сторонницей ни Ющенко, ни Тигипко, ни одного, ни другого кандидата, но я абсолютно разделяю те ценности и потребности, за которые, фактически, проголосовали Интернет пользователи. (укр)

Тимошенко та Янукович "пасуть задніх" за результатами опитування серед Інтернет спільноти, водночас, очевидно, є переможцями всенародного волевиявлення.

В день виборів серед Інтернет користувачів проводили десяток "віртуальних екзит-полів". Я вибрала два, які на мою думку є узагальнюючими: опитування Вахтанга Кіпіані серед ЖЖ-спільноти (Живий журнал, Live Journal) та Бориса Ходорковського серед українських користувачів мікроблогу Твіттер.

«"переможцем" виборів у ЖЖ є Віктор Ющенко (35,48%), за ним слідують Анатолій Гриценко (22,22%), Сергій Тигіпко (14,7%), Олег Тягнибок (9,68%), Юлія Тимошенко (5,73%), Віктор Янукович (2,51%), Арсеній Яценюк (1,43%), інші менше 1%.

Реклама:

"Переможцем" серед Твіттер-спільноти став Сергій Тігіпко (40%), за ним слідують Віктор Ющенко (16%), Юлія Тимошенко (15%), Анатолій Гриценко (7%), Віктор Янукович (7%), Арсеній Яценюк (6%), Олег Тягнибок (5%), інші менше 1%.

Звичайно, ці голосування є не репрезентативними, і проведені серед специфічної аудиторії.

Користувачами ЖЖ-спільноти і Твіттера є переважно молоді та думаючі люди. Це здебільшого міські жителі 18-35 років, які багато читають та аналізують. Вони мало звертають уваги на зовнішню рекламу і шукають відповіді в Мережі.

Вони менше схильні піддаватися "масовому промиванню мізків електрокару" і бомбуванню свідомості із телевізора та біл-бордів.

Тому я вважаю їх вибір усвідомленим і таким, який відображає вибір сучасного покоління освіченої прогресивної української молоді. А за такими майбутнє України.

Вибір Ющенка і Тігіпка серед Інтернет спільноти - це не просто вибір особистостей - це вибір парадигм. Я особисто не є палкою прихильницею ані Ющенка, ані Тигіпка, ані жодного іншого кандидата, але я абсолютно поділяю ті цінності і потреби, за які, фактично, проголосували Інтернет користувачі.

Ющенко є не просто президентом України чи проукраїнським кандидатом в президенти, він є носієм певних цінностей та світогляду. Тому, вибір Ющенка молодими та думаючими - це вибір свободи та нації.

Вибір ідейного лідера та захисника національних інтересів.

Тігіпко також не просто успішний банкір і кандидат в президенти. Його вибір - це вибір сильного антикризового топ-менеджера. Він уособлює надію "сильної руки, яка зможе навести лад в країні".

Поєднання цих двох типів особистостей в якості державних керманичів є ідеальним для України.

Президент, який є ідейним лідером країни, формує довгострокове бачення та шлях розвитку країни, її цінності, є гарантом свободи та права і захисником національних інтересів. І прем'єр-міністр, який працює пліч-о-пліч з президентом, є топ-менеджером країни та забезпечує ефективну реалізацію місії та цінностей, визначених главою держави.

Це модель відносин, яка є основою роботи успішних міжнародних корпорацій і є класикою теорії управління. І це те, чого нам постійно бракувало. І, мабуть, бракуватиме наступні 5 років. Поки на зміну існуючій системі не прийде абсолютно нова, яку і створить ця прогресивна, активна молодь.

Для мене результати віртуального голосування - дуже важливе відкриття. Воно дає надію, що не так все погано. І не важливо, хто буде президентом, важливо, що є певна когорта молодих активних людей, які мислять категоріями спільних цінностей і розуміють що насправді потрібно Україні.

Ольга Ситник, член Правління МГО "Українська Громада", заступник керівника проекту "Нові лідери України", для УП

Колонка представляет собой вид материала, отражающего исключительно точку зрения автора. Она не претендует на объективность и всесторонность освещения темы, о которой идет речь. Мнение редакции "Экономической правды" и "Украинской правды" может не совпадать с точкой зрения автора. Редакция не несет ответственности за достоверность и толкование приведенной информации и выполняет исключительно роль носителя.
Реклама:
Уважаемые читатели, просим соблюдать Правила комментирования