7 вопросов к правительству о так называемой пенсионной реформе

17 просмотров
Пятница, 03 июня 2011, 13:45
Вячеслав Кириленко
глава партии "За Украину!"

Я виходжу з того, що пенсійну реформу проводити необхідно.

І справа не в проблемах з дефіцитом бюджету Пенсійного фонду. Справа в тому, що середній розмір пенсії українців складає близько 1 177 гривень! Такий розмір пенсії не є нормальним для країни, яка прагне стати повноправним членом європейського співтовариства, а простіше кажучи, є просто знущанням влади над українцями.

Завданнями ж проведення пенсійної реформи повинні бути:

По-перше, суттєве підвищення розмірів реальних пенсій в Україні;

По-друге, створення справедливої трьохрівневої пенсійної системи, як одного із засобів економічного зростання в Україні.

Чи відповідає зазначеним принципам законопроект "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" внесений Кабінетом Міністрів України 31 травня до парламенту?

Безумовно – ні.

Адже самі принципи нарахування пенсій в країні є несправедливими.

Для абсолютної більшості людей базою для розрахунку пенсії є 45% заробітної плати, проте для людей, які мають право на спецпенсії база розрахунку пенсії складає 80% від зарплати.

Таким чином, сплачуючи практично однакові внески, та маючи однаковий страховий стаж, звичайні громадяни отримують пенсії вдвічі менші, ніж різноманітні категорії спецпенсіонерів.

А такі пропозиції уряду як:

- збільшення страхового стажу на 10 років;

- зміни формули нарахування пенсії, коли середня заробітна плата буде враховуватися не за останній , як зараз, а за три роки, та інші

призведуть до суттєвого зменшення розміру пенсії кожного пенсіонера, що буде виходити на пенсію після ухвалення цієї так званої "пенсійної реформи".

Пенсійна реформа повинна дати всьому суспільству відповідь на сім питань, без яких провести пенсійну реформу не можливо.

А саме:

1. Як і якими темпами буде зростати в Україні мінімальна та середня заробітна плата?

2. Як і в яких секторах економіки буде створено нові робочі місця?

3. В які терміни буде погашена заборгованість із заробітної плати в Україні?

4. Які конкретні заходи і в які терміни урядом будуть здійсненні кроки в напрямку легалізації зайнятості і заробітних плат в Україні?

5. Як планується збільшити тривалість та покращити якість життя українців?

6. Коли буде розпочато реформу систему охорони здоров’я , оскільки без покращення якості медицини неможливо збільшити тривалість життя.

7. Які принципи буде покладено в основу реформування системи охорони здоров’я?

Саме після відповіді на ці запитання суспільство зможе побачити потенційний ефект від проведення пенсійної реформи.

Поки що ж, пенсійна реформа – лише спроба влади вирішити свої проблеми за рахунок теперішніх та майбутніх пенсіонерів, при цьому собі самій ні у чому не відмовляючи.

В’ячеслав Кириленко, голова партії "За Україну!"



powered by lun.ua
В чем логика "земельного Зазеркалья" в отношении иностранцев
Запрет иностранцам покупать землю в Украине не будет. Найдется ряд механизмов и структур в Украине и за ее пределами, чтобы это обойти. Для кого же иностранцы составляют риск? (укр.)
Почему всем нам стоит посмотреть "Поет Ивано-Франковсктеплокоммунэнерго"
В Украине мы не пользуемся инфраструктурой как чем удобным и полезным, не задумываясь – наоборот, мы, сами того не замечая, тратим огромное количество энергии, чтобы компенсировать ее разруху. (укр.)
Синдром политического интеллекта
Так что же у нас не так с политическим интеллектом? Должность президента сквозь призму теории поколений. И можно ли взять виртуальный мастер-класс у американских президентов? (укр.)
Этический бизнес глобальных корпораций
Предприятия на Западе постепенно меняют свои подходы к ведению бизнеса. Почему и как это происходит? (укр.)
"Реформа" прокуратуры: очень приятно, царь
Почему бизнесу и чиновникам стоит бояться ручного управления Офисом генпрокурора.
"Укрзализныця" – мертвый актив или лакомый кусок для инвесторов?
"Укрзализныця" воплощает в себе парадоксальную разницу между потенциалом для частных инвесторов и реальностью. В чем риски и перспективы ее приватизации? (укр.)
Обличитель коррупции – не только заявитель: что не учли законодатели
Несмотря на в целом позитивный характер закона о обличителях коррупции, законодатели избрали суженный подход к урегулированию статуса обличителя. А это будет иметь значение для разоблачения возможных коррупционеров и защиты тех, кто их разоблачает. (укр.)