Facebook вживе заходів, щоб запобігти втручанню у вибори в Україні

П'ятниця, 18 січня 2019, 23:57

З наближенням президентських виборів в Україні Facebook заборонить розміщення реклами з-за меж України і посилить нагляд за виконанням правил.

Про це йдеться у відповіді пресс-служби соціальної мережі Facebook на запит Укрінформу.

"Нині на українських виборах ми плануємо тимчасово розширити нагляд за виконанням правил і заборонити розміщення передвиборчої реклами з-за кордону", - розповів речник Facebook.

У компанії уточнили, що мають засоби для визначення, які з рекламних повідомлень та активностей походять з-за кордону.

"Передвиборчою рекламою ми вважаємо ту, що стосується політиків, політичних партій, "мобілізації виборців" та/або прагнення утримати виборців від участі у виборах. Політичні слогани і партійна символіка також входять до переліку. Ми визначаємо, що рекламне повідомлення походить з-за кордону, аналізуючи активність особи, рекламного профілю та Сторінки", - зазначили у компанії.

У Facebook не стали коментувати, наскільки високою бачать загрозу втручання у вибори в Україні.

Водночас речник компанії пояснив, що можливість закордонного втручання є одним з факторів, який береться до уваги при плануванні особливої політики щодо певної країни, у якій наближаються вибори.

Нагадуємо:

  • За недостовірну поведінку в Україні Facebook видалив 26 сторінок, 77 профілів користувачів, чотири спільноти і 41 Instagram-профіль. Facebook-профілі мали близько 180 тисяч підписників, сторінки в Instagram – 55 тисяч. Ці сторінки витратили 25 тисяч доларів на рекламу: першу запустили в січні 2018-го року, останню – у грудні того ж року.
  • Facebook потрапив у скандал через те, що британська консалтингова фірма Cambridge Analytica, що працювала на Дональда Трампа на виборах у США 2016 року, неправомірно отримала доступ до особистої інформації 87 мільйонів користувачів Facebook.
  • Восени 2017 року, через скандал із втручанням Росії у президентські вибори США у 2016 році, Facebook замислився про зміну підходу до політичної реклами до виборів. 
  • Після цього соціальна мережа Facebook створила спеціальний відділ для боротьби з втручанням у вибори, метою якого є запобігання поширенню неправдивої інформації.
    У жовтні 2018 року Facebook відкрила вакансію менеджера з публічної політики для України.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: