life:) дозволить відстежити напрямок, тривалість і вартість кожного дзвінка

52 перегляди
Економічна Правда
Вівторок, 15 серпня 2006, 15:45

Компанія "Астеліт" і її ТМ life:) запроваджують нову послугу для індивідуальних і корпоративних абонентів - "Деталізований рахунок".

Дана послуга дозволяє одержати детальну інформацію про здійснені дзвінки (напрямок, тривалість і вартість кожного дзвінка) і про всі оплачені сервіси, надані протягом календарного місяця, повідомляє Ліга.

Як повідомили в прес-службі ТОВ "Астеліт", послуга доступна для корпоративних або індивідуальних абонентів life:), що обслуговуються на контрактній основі.

Абоненти можуть запросити деталізований рахунок за будь-який період, починаючи з 1 січня 2006 року. Послуга може надаватися на регулярній основі або за запитом.

Слід зазначити, що два провідні в Україні оператори мобільного зв'язку - "Київстар" і UMC - також практикують надання подібної послуги своїм абонентам. На їхню думку, такий сервіс зручний для клієнтів, дозволяючи відслідковувати інформацію, що їх цікавить.

ТОВ "Астеліт" надає телекомунікаційні послуги в стандарті GSM під торговельною маркою life:) із січня 2005 року.

До кінця 2006 року "Астеліт" планує забезпечити покриття всієї території України. Третій за величиною оператор мобільного зв'язку в Україні.




powered by lun.ua
Уроки української. Що не так з російським протестом
"Столиця Бессарабії", або Чому хоч раз у житті треба побувати в Ізмаїлі
$1 млн за забудови та суди. Розплутуємо історію затримання Гримчака
Найкращі книжки світу, або Що має прочитати кожен
Усі публікації