Попри економічні негаразди настрої споживачів стають менш песимістичними

Середа, 22 листопада 2006, 16:14

Не дивлячись на політичне напруження і економічні негаразди споживчі настрої українців стають менш песимістичними.

Про це свідчать результати дослідження споживчих настроїв в Україні, проведеного компанією GfK Ukraine разом з Міжнародним центром перспективних досліджень (МЦПД), текстом якого володіє "УП".

У жовтні 2006 року індекс споживчих настроїв (ІСН) в Україні становив 91,2. Це на
3,7 пункти вище за значення, зафіксоване під час попереднього опитування у вересні і на 6,3 пункту вище за "обвальне" значення червня 2006 року.

Збільшення індексу вказує на поліпшення споживчих настроїв українців, однак настрої залишаються переважно песимістичними, на що вказує значення ІСН менше за 100.

Настрої поліпшилися переважно завдяки посиленню оптимістичних економічних очікувань громадян.

Індекс економічних очікувань (ІЕО) з вересня до жовтня 2006 року збільшився на 4,2 пункту до 87,5.

Попри поліпшення, економічні очікування з червня 2006 року залишаються вкрай песимістичними – на найнижчому рівні з 2000 року.

Інфляційні очікування залишаються високими. У жовтні індекс інфляційних очікувань (ІІО) становив 185,7, що на 4,5 пункти більше, ніж у вересні.

Погіршення інфляційних очікувань вочевидь відбулося з огляду на стрімке зростання житлово-комунальних тарифів у різних регіонах країни.

Економічна Правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді