"Укрзалізниця" хоче позбутися вагонів-ресторанів

Понеділок, 13 серпня 2007, 10:59

"Укрзалізниця" оголосила тендер на оренду вагонів-ресторанів і вагонів-кафе Південно-Західної залізниці.

Як пише в понеділок "Комерсант-Україна", їхня презентація відбулася в п'ятницю на київському залізничному вокзалі.

Рішення провести тендер було прийнято в зв'язку зі збитковістю вагонів-ресторанів: торік залізничники втратили на них 1,7 тис. грн., відзначає видання.

Цей тендер став уже третім, оголошеним цього року. Перший раз конкурс збиралися провести ще в лютому, після одержання результатів роботи за 2006 рік, а вдруге – у червні. Однак обидва тендери не відбулися через відсутність інвесторів, що пояснили свою незацікавленість завищеними орендними ставками.

За словами представників "Укрзалізниці", суми були переглянуті і знижені майже в 4 рази. На даний момент орендна ставка за всі пропоновані вагони складає 5,85 млн. грн. (58,8% від залишкової вартості майна). За один вагон залізниця хоче отримувати 300 тис. грн. на рік.

Усього цього року "Укрзалізниця" планує здати в оренду 125 вагонів-ресторанів і 42 кафе, що закріплені за потягами шести залізниць України.

Відомство зацікавлене в тому, щоб усі вагони орендував один інвестор і "пасажири всіх потягів харчувалися однаково", однак не виключає варіанта роботи з декількома організаціями, зазначає видання.

За словами представників Південно-Західної залізниці, брати участь у конкурсі планують 5 інвесторів. Залізничники впевнені в тому, що конкурс відбудеться, і обіцяють оприлюднити його результати 17 серпня.

Впливати на цінову політику харчування для пасажирів "Укрзалізниця" не збирається. "Якщо почнуть заламувати ціни, ніхто не буде ходити в ці вагони-ресторани. Тому ми думаємо, що вони (інвестори) усе прорахують", - заявив представник відомства.

За прогнозами одного з потенційних орендарів, директора ТОВ "Дип-Картель" Олени Сургуладзе, нагодувати пасажира можна буде в середньому за 25 грн. Найприбутковішими, вважає вона, можуть стати вагони-ресторани в потягах "Київ-Москва", "Київ-Санкт-Петербург".

"Ми готові брати одразу усі вагони, тому що вже давно забезпечуємо харчуванням пасажирів в аеропорту Бориспіль і усі вимоги нам знайомі", - повідомила Сургуладзе. Орендні умови "Укрзалізниці" "Дип-Картель" влаштовують.

Водночас, два інших інвестори, що побажали залишитися неназваними, обурені тим, що вони раз на рік повинні будуть оплачувати плановий ремонт на суму більш 60 тис. грн. за 1 вагон. Вони послалися на "аварійний" стан залізниць, що нібито вплине на стан вагонів, а також скоротить термін їхньої експлуатації.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді