Про педофілів і Черновецького: команда мера продовжує смішити інтернет

П'ятниця, 24 квітня 2009, 18:10

Заява "Української правди"

У четвер сайт ТаблоID опублікував кумедну новину про те, як британські журналісти переплутали київського мера Леоніда Черновецького з педофілом. Крім веселих коментарів читачів Інтернету, ця історія викликала бурхливу реакцію з боку команди самого мера.

Цього ж дня оточення Леоніда Черновецького пішло в наступ і обрало найгірший спосіб реакції на конфуз.

Мер міг би пригрозити судом британцям - усе-таки, вони допустили явну помилку, використовуючи фотографію упізнаваної людини для публікації на тему педофілії.

Черновецький також міг просто пройти повз цієї історії, зробивши вигляд, що нічого не сталося. Інтернет посміявся б з цього випадку і через день забув – для всіх очевидно, що в британській газеті помилилися.

Однак команда Черновецького обрала третій варіант – перейти на брехню, яку дуже легко викрити.

На сайті підконтрольної київській владі газети "Хрещатик" з'явилося повідомлення абсурдного змісту.

У ньому "Українська правда" звинувачується у "брудній політичній провокації" на адресу Черновецького як майбутнього кандидата у президенти. Повідомлення про те, що "колективу Київського медіа-холдингу соромно за інтернет-видання Георгія Гонгадзе", було розіслано також іншим засобам масової інформації як прес-реліз.

Підставою для такої пафосної заяви стало "розслідування", нібито проведене редакторами Київського медіа-холдингу, що "виявило декілька цікавих моментів, які свідчать про те, що на сайті "Таблоїд" було опубліковано підробку".

"По-перше, кольори на скриншоті сайту "Mirror", розміщеному у матеріалі "Української правди", розбігаються – у версії "УП" колір сайту жовтий, насправді сайт "Mirror" оформлений у червоному кольорі. По-друге, структура сайту "Mirror" на скриншоті "УП" відрізняється від реальної структури сайту "Mirror", - стверджують у КМХ.

У підконтрольному Черновецькому холдингу також "виявили", що матеріал у британській газеті було розміщено на правах реклами, "а отже, хтось заплатив за його розміщення гроші".

Свідченням цього, на думку редакторів, є "надпис під статтею на сайті "Mirror".

"Більше того, на сайті "Mirror" не вдалося знайти статті, яку нібито було проілюстровано фотографією київського мера. Вона просто відсутня", - йдеться у повідомленні.

Брехливість аргументів, приведених журналістами Київського медіа-холдингу, є настільки очевидною, що повірити у них не змогла б навіть більш-менш продвинута "улюблена бабуся" Черновецького.

По-перше. Оформлення сайту "Mirror" є різнокольоровим, а не червоним, як стверджує Київський медіа-холдинг. Будь-який користувач Інтернету, зайшовши на сайт "Mirror", може переконатися, що кожен його розділ має свій колір – якщо стартова сторінка і справді червона, то стрічка новин, де і була фотографія Черновецького – жовта.

По-друге. Натякаючи на замовний характер статті "Mirror", команда Черновецького посилається на відповідний "надпис під статтею". У кожному матеріалі "Mirror" розміщено рекламний баннер, який не має жодного відношення до матеріалу. Над цим баннером написано "Advertisement - article continues below » ", що свідчить лише про те, що рекламну матеріал можна прочитати, клікнувши на посилання, а сама стаття продовжується під баннером.

По-третє. Помилка журналістів "Mirror" стає ще очевиднішою, якщо піти їхнім шляхом у пошуках ілюстрації до матеріалу про педофілів. Достатньо просто ввести у пошуковик одного з фотобанків слова "lie detector", і першим результатом буде саме картинка з зображенням Черновецького.

Британські журналісти, щоправда, недооцінили відомість київського мера – на підписах до цих фото написано недвозначно 'Kosmos': the singing, swimming mayor of Kiev.

По-четверте. Так, дійсно, матеріал про педофілів з фотографією Черновецького і справді зник зі сторінки сайту "Mirror", на яку посилався ТаблоID, але він тривалий час зберігався у кеші Google – у цьому міг переконатись будь хто охочий. Можемо тільки уявити тональність представників мера, які розмовляли з британськими журналістами - зараз з сайту зникло не лише фото, а й сама стаття.

У скандалі з педофілами і Черновецьким команда київського мера вкотре використала агресивну тактику нападу на журналістів. Крім вищезгаданої заяви, керівництво Київського медіа-холдингу розмістило на сайті "Хрещатика" баннер з зображенням Георгія Гонгадзе і гаслом про те, що "Українська правда" займається провокаціями.

Це вже не перший випадок абсурдних закидів на адресу "Української правди". Колись, наприклад, прес-служба мера звинувачувала нас у фальсифікації фотографій, на яких видно, як охорона мера розчищала йому дорогу від журналістів.

Насправді журналісти Київського медіа-холдингу забули про своє покликання – це комунальні видання, які утримуються за рахунок платників податків для об’єктивного (!) висвітлення проблем міста. А для куцого бюджету міста – це надто велика розкіш: утримувати настільки непрофесійних журналістів, що не вміють користуватися Інтернетом і не здатні встановити елементарні речі.

Якщо ж, звичайно, "Київський медіа-холдинг" не є лише вивіскою для піар-департаменту Черновецького.



powered by lun.ua
Головне на Українській правді
Підпишіться на наші повідомлення!