Усі матеріали автора
Фіаско міністра Петренка
У нас не існує органу, що може об'єктивно встановити факти злочинів, вчинених у місцях несвободи. У політиків один вихід у такому випадку – і він політичний. Звільнення або відставка!
Як залишитися безкарним: рецепт від Радикальної партії
За правкою Лозового негайно будуть закриті всі "майданівські" справи, розслідування проти Януковича, а жертвам злочинів відмовлятимуть у реєстрації заяв, якщо підозрюваний не затриманий "по гарячих слідах".
Рік у кріслі генпрокурора: вісім головних провалів Луценка
Після призначення Юрій Луценко вирішив не йти на конфлікт із системою. Відсутність реформи прокуратури – це результат панічного страху влади втратити контроль над нею. УП аналізує найбільші провали за рік прокурорства Луценка.
П'ятнадцять причин для відставки міністра Авакова
15 із 30 передбачених у Концепції реформи МВС заходів взагалі не реалізовано. Керівництво міністерства виявилося не здатним виконати кожне друге завдання, яке поставило саме перед собою.
"Уряд" в уряді: "майстер-клас" від Павла Петренка
Мін'юст займається чим завгодно, лише не формуванням системної політики. Як багатоликий Янус, одночасно виконує ролі головного тюремника, нотаріуса, виконавця, реєстратора, судового експерта і арбітражного керуючого.
Дисциплінарний статут Нацполіції: поліцейські – не люди?
Дисциплінарний статут від МВС перетворює поліцейських у безправних гвинтиків. Незахищений від "системи" поліцейський робить незахищеним кожну особу, яка з ним стикається.
Під соусом "переслідування Януковича" в Україні будують поліцейську державу
Якщо заочне засудження стане правилом, вал сфабрикованих справ суттєво збільшиться. Адже мільйони українців з об'єктивних і суб'єктивних причин проживають не за місцем своєї офіційної реєстрації.
Борги міністра Авакова українському суспільству
"Декларації", що їх неодноразово проголошував міністр внутрішніх справ Арсен Аваков про нові форми роботи поліції, та його справжні рішення як міністра – у реальному житті жодним чином не перетнулися.
15 завдань для нового генпрокурора
У Юрія Луценка зараз є історичний шанс стати реформатором неповороткої і корумпованої прокурорської системи. Як має виглядати порядок денний нового Генерального прокурора.
Чому судді масово поновлюють звільнених поліцейських, і як це зупинити
Через дірку в законі про Нацполіцію суддям просто не залишається іншого вибору, як поновлювати на роботі звільнених екс-міліціонерів. Приховану міну було закладено саме через позицію очільників МВС.
Не генпрокурором єдиним…
Децентралізація влади в системі прокуратури повинна відбутися шляхом відібрання значної кількості повноважень у Генерального прокурора та передання їх новим органам, відповідальним за добір прокурорських кадрів.
Останній шанс для незаконно засуджених
Якщо ВР проголосує законопроект №2033а - у довічників, які десятиліттями відбувають покарання за злочини, яких вони не вчиняли, з'явиться шанс на справедливість.
Загальний нагляд та інші гріхи прокуратури
Очевидно, у прокуратурі не хочуть відкривати для суспільства правила своєї роботи і не хочуть контролю з боку Мін’юсту за законністю своїх наказів.
44 зі 100 – швидкість руху реформи прокуратури
До того часу, поки в Конституції залишаться положення про політичну складову у процедурі призначення та звільнення генпрокурора, результати рейтингу будуть невтішні.
Уряд порушує закон про поліцію
Новий закон "Про Національну поліцію" повністю набере чинності 7 листопада. Але Кабінет Міністрів вже зараз почав системно порушувати його вимоги.
Останній ривок: чи стане закон про Національну поліцію стартом реформи?
Для призначення на посади середнього та вищого складу проведення конкурсу є необов’язковим. То чи можемо гарантувати, що керувати новими чесними патрульними будуть гідні керівники?
Порядок на дорогах ціною прав людини?
Владі достатньо будь-яку особу затримати, і нехай вона надалі сама доводить, що не вчиняла інкриміноване адмінпорушення. Дуже сподіваюсь, що це помилковий недогляд уряду, а не його свідома позиція.
Псевдореформа МВС: документ, який перетворить міліцію на монстра
У випадку ухвалення закону про органи внутрішніх справ №2561 ми отримаємо надміру централізованого, воєнізованого, роздутого МВС-монстра, який не відповідає європейським традиціям і порушує права людини, гарантовані Конституцією.
До чого призведе скасування застави
Якщо підозрювані у корупції, вийшовши під заставу, утечуть, можна ухвалити заочно вирок. Це набагато ефективніше ніж скасовувати демократичну норму закону.
10 недоліків "напівреформи" міліції
Ініціативи МВС щодо власного реформування наповнені деклараціями, які часто спростовуються самими затвердженими документами.
Реформа МВС: як розмова німого з глухим
Якщо ми хочемо не провести, а "заговорити" реформу, то уряд вибрав правильний шлях – готувати до безкінечності Концепцію реформування МВС. Але поки вибиратимуть найоптимальніші способи управління, то скоро не буде ким керувати.
Уряд вирощує монстра
Ідея створення Служби фінансових розслідувань пов'язана не стільки з бажанням держави боротися з економічними правопорушеннями, скільки з банальним перерозподілом владних повноважень.
Новий КПК і адвокати: питання на межі добра й зла
Адвокатура від нового КПК отримала найбільше можливостей з-поміж усіх інших суб'єктів кримінальної юстиції.
КПК і європейські цінності: опозиція хоче назад до СРСР?
Сьогодні опозиція не перестає нагадувати, що лише вона виступає за справжні європейські ідеї демократії та реально здійснюватиме європейську інтеграцію України, на відміну від влади. От тільки ініціативи, які виходять від опозиції, часто мають дуже мало спільного з європейськими цінностями.
Прокуратура чи "служба обвинувачення". Або "Как вы яхту назовете…"
Тільки у дев’яти країнах Ради Європи до цього часу зберігаються назви "прокуратура" і "прокурори". Це колишні радянські республіки, три держави колишнього "соціалістичного табору", а також Албанія.