Усі матеріали автора
За крок до фіналу: що відомо про 10 кандидатів на голову НАЗК?
7 міфів про PEPів: розвінчуємо маніпуляції щодо закону про фінмоніторинг політично значущих осіб
7 міфів про PEPів: розвінчуємо маніпуляції щодо закону про фінмоніторинг політично значущих осіб
Зараз багато експертів демонізують закон про PEPів. Однак це правила, за якими живе ЄС, і якщо ми хочемо стати його частиною, ми маємо слідувати їм...
Відновлення "з надбудовами", або Які ще проблеми залишилися в е-декларуванні
Що чекатиме на викривачів корупції у 2023 році і не тільки?
З чим ми будемо зустрічати четвертий рік дії законів про захист викривачів в Україні? Спробуємо розібратися.
Відбудова без корупції: що пропонує влада
Щоб унеможливити зловживання під час відновлення країни від наслідків війни, необхідно розробляти та приймати збалансовані рішення, які дозволять повноцінно застосовувати антикорупційне законодавство. 
Антикорупційна подорож України: що показує Індекс сприйняття корупції 2021?
Плюс 6 балів за 10 років – це недостатньо хороший результат для країни, очільники якої поставили боротьбу з корупцією як одну з пріоритетних цілей своєї діяльності. І з такими швидкостями далеко не заїдеш.
Великий вибух конституційного судочинства. Рік потому
Минув рік відтоді, як Конституційний Суд України одним своїм рішенням перекреслив більшість здобутків системи електронного декларування та роботи НАЗК. Що змінилося відтоді.
Викривач, якого не захистили: історія Олега Поліщука
Через правки, внесені до закону щодо захисту викривачів корупції, викривач тепер має передавати інформацію про порушення на підприємстві керівнику установи, в якій працює. Навіть якщо керівник  —  порушник.
Лігалайз корупції. Антикорупційне "16 січня" від Конституційного Суду
Незалежність Конституційного Суду України? Ні, не чули.
Як стати викривачем корупції в Україні: 6 кроків
Оновлений інститут викривача в Україні запрацював лише з січня 2020 року. Наразі ще не було кейсів, в яких людина отримала б за своє повідомлення про корупцію винагороду. Ідеться про 10% від предмета злочину або завданих державі збитків.
Навіщо НАЗК має позбутися колегіальності
Проблеми з колегіальністю почались ще до старту роботи НАЗК. Тоді висловлювались сподівання, що це "хвороби зростання", які незабаром минуть. З часом стало зрозуміло: проблема є й у самій моделі керівництва.
Корупція після Майдану. Чи справді її стало більше?
Після Майдану корупцію в Україні стало все важче приховати, і у сприйнятті українців її тільки більшало. Дані соцопитувань.
Автоматична перевірка е-декларацій: реальність чи імітація?
Може, хоч перспектива неотримання грошей від міжнародних партнерів дозволить зрушити ситуацію з місця після двох років невдач.
Як влада вихолощує е-декларування чиновників
Влада весь цей час годувала "жданиками", але невідкладне створення ефективного механізму перевірки е-декларацій посадовців уже прямо згадується ЄС як умова безвізу. Може, загроза його втрати дозволить зберегти оптимізм?
Як влада збрехала про закордонний "передовий досвід" декларування активістів
"Передовий досвід держав-членів ЄС, а також США". Ось так влада намагалася "продати" суспільству норму про обов’язкове електронне декларування антикорупційних активістів.
Конфлікт інтересів політиків і держслужбовців: чим ми відрізняємося від Європи?
Чи порушує закон посадовець, що по-дружньому допомагає вигравати тендери близькому товаришу? Чи є "зрадою", коли в дружини чиновника великий бізнес?
Як "тютюновий десант" Насірова "турбується" про охорону здоров'я українців
Законами зі зменшення вживання тютюну кожного разу прагнуть займатися податківці. Адже нардепи з Комітету з питань податкової та митної політики мають стійкі зв'язки із тютюновими компаніями.