Усі матеріали автора
Основним рушієм російського ставлення до Криму був страх. Пам’яті Олекси Гайворонського
"Основним рушієм російського ставлення до Криму був страх". Пам’яті Олекси Гайворонського
Основним рушієм російського ставлення до Криму був страх. Пам’яті Олекси Гайворонського
"Основним рушієм російського ставлення до Криму був страх". Пам’яті Олекси Гайворонського
В реаліях війни мистецтво не може не тригерити. Модуль тимчасовості, наймасштабніший міжнародний арт-проєкт року в Україні
"В реаліях війни мистецтво не може не тригерити". "Модуль тимчасовості", наймасштабніший міжнародний арт-проєкт року в Україні
В реаліях війни мистецтво не може не тригерити. Модуль тимчасовості, наймасштабніший міжнародний арт-проєкт року в Україні
"В реаліях війни мистецтво не може не тригерити". "Модуль тимчасовості", наймасштабніший міжнародний арт-проєкт року в Україні
“Єдина україномовна платівка Ротару часів СРСР була дуже низької якості”. Про відкриття Музею українського грамзапису
“Єдина україномовна платівка Ротару часів СРСР була дуже низької якості”. Про відкриття Музею українського грамзапису
“Єдина україномовна платівка Ротару часів СРСР була дуже низької якості”. Про відкриття Музею українського грамзапису
“Єдина україномовна платівка Ротару часів СРСР була дуже низької якості”. Про відкриття Музею українського грамзапису
В якій країні випущено першу грамплатівку із записом української музики? Яке українське видання на вінілі користувалося набільшою популярністю? Коли і де вже в столиці незалежної України прозвучав перший електронний ремікс "Червоної калини"? Про це говоримо з Іваном Москаленком (DJ Derbastler), директором Київського міського центру культурологічних досліджень та народної творчості Федором Баландіним та колекціонером вінілових записів Сергієм Тхоржевським.
Найактивніша фаза створення радянських ігристих вин – саме в розпал Голодомору. Про українське виноробство від Трипілля до наших днів
"Найактивніша фаза створення радянських ігристих вин – саме в розпал Голодомору". Про українське виноробство від Трипілля до наших днів
Найактивніша фаза створення радянських ігристих вин – саме в розпал Голодомору. Про українське виноробство від Трипілля до наших днів
"Найактивніша фаза створення радянських ігристих вин – саме в розпал Голодомору". Про українське виноробство від Трипілля до наших днів
"Нерозказана історія українського виноробства" - нова книга видавництва Ukraїner у співпраці з із винним експертом, засновником фестивалю Brave Wine Сергієм Клімовим. Він та продюсерка експедицій українськими виноробнями Христина Кулаківська розповідають про вітчизняні регіональні особливості одного з найстаріших напрямків людського господарства напередодні та в час повномасштабного російського вторгнення.
До насильства в мистецтві ніхто не відкритий. Виставка Вєри Бланш у Токіо та японсько-українські культурні стосунки
"До насильства в мистецтві ніхто не відкритий". Виставка Вєри Бланш у Токіо та японсько-українські культурні стосунки
“До насильства в мистецтві ніхто не відкритий”. Виставка Вєри Бланш у Токіо та японсько-українські культурні стосунки
“До насильства в мистецтві ніхто не відкритий”. Виставка Вєри Бланш у Токіо та японсько-українські культурні стосунки
Спецпроєктом 107-ї Nika Art Exhibition в Національному центрі мистецтв Токіо стала фотовиставка української художниці Вєри Бланш "Молитва за мир". До 24 лютого 2022 року Вєра Бланш займалася модною та мистецькою фотографією, співпрацювала з глянцевими часописами, виставлялась в художніх галереях. Російська навала перетворила її на хроністку війни, залишивши чутливою до краси та людяності.
Українські козаки – справжні нащадки монголів. Що нам відкриває Таємна історія монголів?
"Українські козаки – справжні нащадки монголів". Що нам відкриває "Таємна історія монголів"?
“Українські козаки - справжні нащадки монголів”. Що нам відкриває “Таємна історія монголів”?
“Українські козаки - справжні нащадки монголів”. Що нам відкриває “Таємна історія монголів”?
Політолог і письменник До Тайж Цогтсайхан десять років працював над дослідженням та перекладом українською "Таємної історії монголів" – історично-літературної пам’ятки, яка вийшла у видавництві "Саміт-книга". Пам’ятка змінює сприйняття імперії Чингісхана, її взаємодії з тогочасними державами та народами, зокрема Київською Руссю, та підважує російську імперську концепцію "татаро-монгольського іга", через що в радянські часи вона була довго заборонена для дослідження. Говоримо про феномен об’єднання більш ніж 70-ти кочових народів під парасольковою назвою монголів, про Ясу Чингісхана - революційне для свого часу зведення законів, яке створило єдині правила гри на величезному економічному просторі Монгольської імперії.
“Українських дизайнерів копіюють бренди масмаркету - це і образливо, і почесно”, - Роман Тимофєєв про століття впливу України на моду
“Українських дизайнерів копіюють бренди масмаркету - це і образливо, і почесно”, - Роман Тимофєєв про століття впливу України на моду
“Українських дизайнерів копіюють бренди масмаркету - це і образливо, і почесно”, - Роман Тимофєєв про століття впливу України на моду
“Українських дизайнерів копіюють бренди масмаркету - це і образливо, і почесно”, - Роман Тимофєєв про століття впливу України на моду
Чи знаєте ви, в якому році модель української дизайнерки з’явилася на обкладинці Vogue? У 1925-му і це була сукня від Соні Делоне. Експерт національної премії Best Fashion Awards, екс-редактор українських редакцій ELLE та Harper’s Bazaar Роман Тимофєєв розповідає про цю велику одеситку, попередницю мультидизайну, винахідницю концепту колаборації, зокрема з автопромом, та про сто років присутності українців у світовій моді. Говоримо про херсонця Володимира Баранова-Россіне, винахідника плямистого камуфляжу, про миколаївця, учня Георгія Нарбута і реформатора журнального дизайну Мехмеда Фемі Ага, гуру холдингу Conde Nast, котрого називали "богом арт-директорів", про ювелірів Йосипа Маршака, якому програв конкуренцію в Києві Карл Фаберже, та Айдера Асанова, котрий відродив традицію кримськотатарської філіграні, повернувшись із депортації в рідний Бахчисарай.
“Україна - конопляна країна”. Оксана Дево – про вітчизняні традиції та перспективи промислового канабісу
“Україна - конопляна країна”. Оксана Дево – про вітчизняні традиції та перспективи промислового канабісу
Законопроєкт про легалізацію в Україні медичного канабісу актуалізував суспільну цікавість до конопель. На наших землях вони використовувалась з прадавніх часів в сільському господарстві та виробництві. Крім медичного та рекреаційного існують сорти канабісу, повністю позбавлені психоактивних речовин. Чимало розробок таких промислових конопель має Інститут луб’яних культур Національної Академії аграрних наук України. Десять років тому Оксана Дево розпочала працювати з промисловими коноплями. Її компанія крім України представлена нині в Європі, зокрема в Нідерландах. Коментуючи зміни у сприйнятті домашнього текстилю та одягу з конопляних тканин, пані Дево іронізує: "Зараз, принаймні, на виставках у нас уже не питають, чи можна скурити нашу ковдру або панчоху".
“Культура - соціальний клей, який скріплює наше суспільство і робить його відмінним від інших”. Про культуру в українських масмедіях
“Культура - соціальний клей, який скріплює наше суспільство і робить його відмінним від інших”. Про культуру в українських масмедіях
Ми за природою підозрюємо державу завжди. Микола Вересень про журналізм, акторську роботу і фільм Вересень
"Ми за природою підозрюємо державу завжди". Микола Вересень про журналізм, акторську роботу і фільм "Вересень"
“Ми за природою підозрюємо державу завжди”. Микола Вересень про журналізм, акторську роботу і фільм “Вересень”
“Ми за природою підозрюємо державу завжди”. Микола Вересень про журналізм, акторську роботу і фільм “Вересень”
Національний музей Голодомору – не про жертви і вбивства, це музей про незламність, стійкість та гідність українців, – Леся Гасиджак
"Національний музей Голодомору – не про жертви і вбивства, це музей про незламність, стійкість та гідність українців", – Леся Гасиджак
“Національний музей Голодомору - не про жертви і вбивства, це музей про незламність, стійкість та гідність українців”, - Леся Гасиджак
“Національний музей Голодомору - не про жертви і вбивства, це музей про незламність, стійкість та гідність українців”, - Леся Гасиджак
Колаж – це поєднання елементів нашого життя, – Сергій Святченко, українсько-данський архітектор та художник
"Колаж – це поєднання елементів нашого життя", – Сергій Святченко, українсько-данський архітектор та художник
«Колаж - це поєднання елементів нашого життя», - Сергій Святченко, українсько-данський архітектор та художник (рос.)
«Колаж - це поєднання елементів нашого життя», - Сергій Святченко, українсько-данський архітектор та художник (рос.)
Чому так важко перейти з да на так? Тренди твіттера – трагікомедія на тлі реальності війни
Чому так важко перейти з "да" на "так"? "Тренди твіттера" – трагікомедія на тлі реальності війни
Чому так важко перейти з да на так? Тренди твіттера - трагікомедія на тлі реальності війни
Чому так важко перейти з "да" на "так"? "Тренди твіттера" - трагікомедія на тлі реальності війни
Примусова російська паспортизація повторює нацистську практику фольксдойче. Роль та місце України у Другій світовій
"Примусова російська паспортизація повторює нацистську практику фольксдойче". Роль та місце України у Другій світовій
“Примусова російська паспортизація повторює нацистську практику фольксдойче”. Роль та місце України у Другій світовій
“Примусова російська паспортизація повторює нацистську практику фольксдойче”. Роль та місце України у Другій світовій