Усі матеріали автора
Реформа АРМА може принести мільярди
За п'ять місяців 2025 року Агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) уклало лише два договори із бізнесом про управління арештованими активами, хоча провело для цього аж 73 конкурси на Prozorro. Що працює не так і, як це змінити?
Питання, відповіді на які повинен знати майбутній голова НАЗК
Відповідальність за корупцію у воєнний час не повинна мати строків давності
Разом із колегами зареєстрували два законопроекти, покликані ліквідувати строки давності для корупційних злочинів, вчинених під час повномасштабної війни, забезпечити незалежність САП від Офісу Генпрокурора та скасувати "правки Лозового".
Декларування військових під час війни: військкомам, закупівельникам та ВЛК – обов'язково, решті – не потрібно
170 бюджетних гривень за десяток (кілограм) яєць для військових? Час повертати прозорість у оборонні закупівлі
Ми зобов'язані надати суспільству можливість бачити ціни, за якими нашим військовим закуповують одяг, продукти та інше забезпечення.
Агентство з розшуку й управління активами – старі проблеми зі (старими) новими обличчями? 
Жоден із семи кандидатів на посаду голови АРМА не представив конкурсній комісії плану щодо того, як вирішувати проблеми та як забезпечити управління активами без скандалів, необхідності повертати власникам кошти за зіпсовані активи та з доходом до держави. 
Санкції України та західних партнерів мають бути синхронізовані 
“Перекрити кисень” впливу Росії і її агентів в Україні допоможе обмеження доступу Козака, Медведчука та інших зокрема й до внутрішніх банківських систем.
Бути чи не бути справедливості у справі “Роттердам+”?
НАБУ та прокурори САП не можуть вирішити, чи передавати справу до суду. Потрібне втручання Генерального прокурора.
Чому робота Антикорупційного суду може виявитись заблокованою і що з цим робити?
Цього тижня Верховна Рада розглядатиме законопроєкт №3348 щодо роботи Вищого антикорупційного суду. У ньому лише два речення, проте вони необхідні для можливості суду показати результат розгляду справ високопосадової корупції.
Чому звільнення директора НАБУ парламентом – це гол у власні ворота. Юридичне пояснення
Депутати мають право на політичну позицію щодо необхідності звільнення директора НАБУ. Проте якою б обґрунтованою не була політична позиція, вона не може бути реалізована у вигляді незаконного рішення. Інакше від побудови правової держави ми повернемося до судів Лінча...
Хто стане сірим кардиналом Антикорупційного суду
Посада керівника апарату буде предметом політичного інтересу не менше, ніж посади самих суддів. Саме від цієї людини залежатиме, чи буде "зливатися" інформація з суду фігурантам справ топ-корупції і коли запрацює суд.