Тимошенко вибирають за довіру, а Януковича - за допомогою родичів

Вівторок, 28 лютого 2006, 14:48

96% виборців визначилися з вибором під час цієї кампанії завдяки рекламі.

Про це повідомила у вівторок на прес-конференції керівник центру "Соціальний моніторинг" Ольга Балакірєва, коментуючи результати дослідження, проведеного центром разом з Українським інститутом соціальних досліджень.

У той же час велика кількість реклами викликає роздратування, відзначила вона.

Згідно з дослідженням прихильники блоку Наталії Вітренко "Народна опозиція", Компартії, Соцпартії і Партії регіонів мотивують свій вибір тим, що зазначені політичні сили захищають близькі громадянам інтереси.

Довіра до лідера стала визначальним мотивом прихильників БЮТ. На програму партії більше орієнтується електорат Українського народного блоку Костенка і Плюща, Партії регіонів, блоків "Наша Україна" і "Не ТАК".

Для прихильників Партії регіонів також важливою є думка знайомих або родичів.

Опитування проводилося з 18 по 22 лютого 2006 на всій території України. Опитано 3056 респондентів, у віці від 18 років. Вибіркова сукупність - національна репрезентативна, зі збільшеним представництвом малих населених пунктів (малі міста, селища міського типу).

Ліга

Читайте також детальніше про особливості передвиборчої кампанії в розділі "Вибори":

Чи підтримає Янукович Ющенка після виборів

Що Тимошенко робить на цвинтарі

Як Шуфрича образили американські політтехнологи Януковича


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування