УТ-1 заявляє, що прес-служба Януковича бреше

2 перегляди
Четвер, 29 червня 2006, 12:03

Перший національний телеканал заявляє, що заява Партії регіонів про відмову в наданні ефіру їхньому лідеру Віктору Януковичу не відповідає дійсності.

"Інформація щодо ситуації про ненадання прямого ефіру Віктору Януковичу 28.06.2006 року у програмі "Точка зору", розповсюджена прес-службою Партії Регіонів, є спотвореною та неправдивою", - зазначається в повідомленні прес-служба телеканалу.

В повідомленні зазначається, що Януковича дійсно запросили до участі у програмі "Точка зору" в день Конституції. Темою бесіди було запропоновано обговорення ситуації у Верховній Раді, яка склалася на даний момент.

"У зв’язку із несвоєчасним наданням інформації гостьовому редактору ТО "Новини" про зміни у сітці мовлення до Дня Конституції України, випуск програми "Точка зору" з участю Януковича було перенесено на 29.06.2006 року", - йдеться у повідомленні.

Також прес-служба наголошує, що згідно закону про висвітлення діяльності органів держвлади, обов’язковому висвітленню в аудіовізуальних засобах масової інформації підлягає участь президента в офіційних заходах, що проводяться в державі.

"У зв’язку з вищенаведеним, директор ТО "Новини" Денис Іванеско особисто повідомив прес-секретаря Ганну Герман про зміни, перепросивши за незручності, та запросив на прямий ефір 29.06.2006 року", - зазначає прес-служба.

Раніше прес-служба Партії регіонів заявила, що її лідеру Віктору Януковичу у середу було відмовлено у прямому ефірі на Першому національному телеканалі черер дзвінок із секретаріату президента.

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua