Газета Ахметова вимагає від Турчинова 1 гривню. Він подарує їй "аж 10"

52 перегляди
Понеділок, 20 серпня 2007, 15:36

ЗАТ "Сегодня мультимедіа" подало позов проти одного з лідерів БЮТ Олександра Турчинова і Блоку Тимошенко до Шевченківського райсуд Києва.

"Сегодня" вимагає спростувати розповсюджену Турчиновим інформацію про те, що нібито у видавництві газети друкувалися плакати, що містять негативну інформацію проти Тимошенко, а також принести колективу газети свої вибачення.

"Чому ми обрали двох відповідачів? Тому що Турчинов виступав на прес-конференції 8 серпня від імені БЮТ, а тому ми вимагаємо у своєму позові, щоб БЮТ організував таку ж прес-конференцію, на якій Турчинов спростує розповсюджену ним наклепницьку інформацію і вибачитися перед нами", - сказано в повідомленні, розміщеному на сайті газети.

При цьому колектив вимагає від БЮТ відшкодування морального збитку в розмірі 1 гривні.

"Тим самим ми хочемо показати, що судовий процес для нас це не спосіб заробити грошей, а можливість встановити правду і покарати брехню", - сказано в повідомленні.

У свою чергу Турчинов назвав позов газети "Сегодня” "подарунком долі" і повідомив, що подасть до суду зустрічний позов щодо цього видання.

"Знаєте, в сучасному світі політику не личить судитися з пресою. Це вважається поганим тоном. Але газета "Сегодня”, після того як її власником став співвласник Партії регіонів, давно перейшла всі межі моралі, гідності, честі. Цій газеті давно місце в суді, а не кіосках "Союздруку”. Тому дуже добре, що не я нападаю на газету, а лише адекватно відповідаю їй та її власникам", - сказав Турчинов, повідомляє прес-служба БЮТ.

"З дня в день ця газетка бреше і друкує бруд щодо святинь української культури та історії – зокрема щодо Тараса Шевченка, щодо тих великих синів і дочок України, які не пошкодували свої життя за Батьківщину, ганьбить честь, гідність лідерів демократичної опозиції", - додав він.

Стосовно суми позову газети "Сегодня” в 1 гривню, то Турчинов сказав, що готовий подарувати власникам видання "аж цілих десять гривень", якщо вони "припинять лити бруд на своїх шпальтах та нагнітати антиукраїнську істерію".

Як відомо, на одній з останніх прес-конференцій Турчинов продемонстрував плакати, що містять негативну інформацію проти Тимошенко, стверджуючи, що вони були надруковані у видавництві "Сегодня".

Газета заперечила цю інформацію, давши Турчинову 48 годин для її спростування. Однак пізніше термін був продовжений.


Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua