Німецькій газеті заборонили писати про проміле сина Луценка

П'ятниця, 29 травня 2009, 20:56

Земельний суд міста Кельн заборонив виданню "Більд" поширювати інформацію про те, що у крові сина голови МВС Юрія Луценка Олександра було виявлено 3 проміле алкоголю під час інциденту в аеропорті Франкфурта-на-Майні.

Про це повідомляє прес-служба Народної самооборони.

Також виданню заборонено поширювати твердження про те, що син міністра кидався мобільним телефоном без пояснень, що заявник не кидався телефоном.

У випадку порушення ухвали на газету може бути накладено штраф у розмірі до 250 тисяч євро, а в разі неможливості стягнення, затримано або приведено до виконання затримання до шести місяців керуючого директора додаткового підприємства відповідача.

Як відомо, 5 травня німецька газета "Bild" повідомила, що Луценко з сином 4 травня провели півдня в поліцейському відділку аеропорту Франкфурта-на-Майні.

За даними ЗМІ, їх у стані сильного алкогольного сп'яніння затримали після сварки з поліцейськими.

12 травня Луценко заявив, що німецька поліція безпідставно затримала його і сина, оскільки вони були тверезими.

Син міністра вирішив позиватися до газети "Bild". Він вимагає спростування інформації про начебто перебування в аеропорту в складі української делегації в стані алкогольного сп'яніння.

Земельний суд Берліна 22 травня виніс рішення про публічне спростування матеріалів у німецькому виданні.

Згідно з рішенням суду, газета "Bild" протягом двох тижнів, у разі неподання апеляції, має виконати рішення Земельного суду Берліна і спростувати неправдиву інформацію, поширену щодо сина міністра – Олександра Луценка.

26 травня речник видавництва Axel Springer AG Тобіас Фрьоліх заявив, що видавництво не має наміру публікувати спростування частини статті в газеті "Bild" про інцидент за участі Луценка та його сина в аеропорту Франкфурта-на-Майні 4 травня.



powered by lun.ua