Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

У газеті, що близька до БЮТ, вважають сміливістю не лаяти Тимошенко

Вівторок, 29 грудня 2009, 16:01
 

Газета "Вечірні вісті" має "свою позицію", але є самостійною.

Так стверджує президент медіакомпанії "Інформальянс", до якої входить газета, Наталя Кожем'якіна.

В інтерв'ю "Телекритиці" Кожем'якіна розповіла про структуру власності компанії.

За її словами, юридичною особою компанії є ТОВ "Інститут економічних реформ", де вона є генпродюсером.

Сам "Інформальянс" об'єднує газету "Вечірні вісті", портал інтернет-телебачення INTV і студію SVK-Production.

На запитання, хто стоїть за компанією, оскільки "Вечірні вісті" пов'язують з Олександром Турчиновим і взагалі з БЮТ, Кожем'якіна відповіла:

"Справді, є історичні реалії. Було б нерозумно стверджувати, що у газети немає своєї позиції. Безумовно, і моє прізвище пов'язують з певним політичним діячем (Кожем'якіна - дружина першого заступника голови фракції БЮТ Андрія Кожем'якіна)".

"Але наша медіакомпанія самостійна! З одного боку, у мене є своє бачення, своя професійна точка зору, з іншого боку - усі розуміють, що я людина незалежна, мені ніхто не може дати якусь жорстку вказівку", - стверджує вона.

За словами Кожем'якіної, у компанії працюють за "загальноприйнятими у журналістиці стандартами": "Відображаємо діяльність уряду, парламенту, більш того, ризикуємо не тільки відображати, але й оцінювати їхні дії".

На запитання, чи є у неї частка в компанії, Кожем'якіна відповіла, що вона менеджер, не власник і в неї немає частки в підприємстві.

Те ж саме вона сказала про свого чоловіка: "Жодної "акції". Засновники - дві юридичні особи. Але, якщо чесно, далі ТОВ "ІЕР" я не заходжу".

Кожем'якіна не змогла розповісти про рентабельність "Вечірніх вістей", пославшись на "комерційну таємницю", але додала: "25% - це вже вважається рентабельне видання. На жаль, ми зараз не можемо похвалитися таким рівнем рентабельності".

На запитання про те, чи займаються "Вечірні вісті" розміщенням замовних матеріалів, оскільки в їхньому прайсі пропонується розміщення макетної реклами і "текстових піар-матеріалів", Кожем'якіна відповіла:

"Бізнесовий, іміджевий матеріал або макет, оплачений за всіма правилами, у нас виходять офіційно. А джинса, особливо напередодні виборів, коли все під збільшувальним склом, - звичайно ні. Я не можу дозволити, щоб наші журналісти користувалися так званими "ліваками".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування