Реклама:

Нацрада запевняє, що "5 каналу" зовсім не обов'язково "помирати"

Середа, 9 червня 2010, 16:06

Нацрада з питань телебачення й радіомовлення запевняє, що скасування судом результатів конкурсу на вільні частоти не загрожує існуванню "5 каналу".

Про це йдеться в заяві Нацради, поширеній 9 червня у відповідь на заяви, що "5 канал" як інформаційний припинить існування восени.

Нацрада роз'яснює, що ухвала Окружного адмінсуду Києва, якою скасовано її рішення від 27 січня цього року про результати конкурсу на вільні частоти, "жодним чином не загрожує існуючому мовленню "5 каналу" і, тим паче, не має ніякого стосунку до працевлаштування працівників цієї телерадіокомпанії".

"Ліцензії, що оскаржувалися у суді, охоплюють лише 1% покриття, на якому може мовити "5 канал", що складається з 2-х телерадіоорганізацій (ТОВ "ТРК "НБМ" та ТОВ "ТРК "Експрес-інформ")", - наголошує Нацрада.

Вона вказує, що рішенням від 27 січня ТРК "НБМ" отримала право на ефірне мовлення з використанням 17 малопотужних передавачів: 16 передавачів у містах районного значення та 1 передавач - обласного; ТРК "Експрес-інформ" отримала право на мовлення у 9-ти містах: 2-х містах районного значення та 7-ми - обласного.

Нацрада наголошує, що "5 канал" загалом має 7 ліцензій, що дає право ефірного мовлення на 2/3 (75%) території України. Крім того, він має 2 ліцензії супутникового мовлення, що дозволяє мовити як в Україні, так і далеко за її межами.

"Висловлювання одного з керівників каналу, що "5 канал" як інформаційний має зникнути, оскільки за умовами чинної ліцензії канал має бути розважальним, не відповідають дійсності", - заявляє Нацрада.

"Маючи таку кількість ліцензій, загальноукраїнське та світове покриття, канал може спокійно змінювати програмні концепції, як йому того забажається. А Національна рада піде йому назустріч", - запевняє вона.

У заяві вказується, що за планом переходу на цифрове мовлення, за пропозицією телерадіокомпаній "НБМ" та "Експрес-інформ", схвалено рішення про виділення 2-х окремих місць у загальнонаціональному цифровому мультиплексі.

"Ці дві телерадіоорганізації взяли на себе зобов'язання надати Національній раді, окрім програмної концепції діючого інформаційного каналу, окрему концепцію розважально-просвітницького каналу. Але до цього часу свої зобов'язання не виконали", - наголошує Нацрада.

Вона також зазначає, що ТРК "НБМ" та ТРК "Експрес-інформ" 1 квітня 2003 року уклали угоду на виготовлення сукупного продукту - тож "дві телерадіокомпанії мають дві загальнонаціональні телемережі", Нацрада "пропонувала створити дві окремі телевізійні програми" на кожній із них, але до її пропозицій "так ніхто і не прислухався".  

Нацрада також знову вказує, що конкурс від 27 січня 2010 року на виділення вільних частот, зокрема, "5 каналу", був проведений із низкою порушень.  



powered by lun.ua