Від ужгородських журналістів вимагають узгоджувати виборчі матеріали

П'ятниця, 29 жовтня 2010, 13:57

Ужгородських журналістів зобов'язали узгоджувати матеріали з тервиборчкомом у будь-який спосіб.

Про це в блозі Телекритики повідомив журналіст Олександр Акименко з посиланням на спостерігачів громадянської мережі "Опора".

26 жовтня члени Ужгородської міської виборчої комісії затвердили "Правила акридитації журналістів і технічних працівників ЗМІ та незалежних журналістів при Ужгородській міській ТВК".

Відповідно до правил, акредитація здійснюється на підставі офіційної заявки, що має містити повну назву ЗМІ, поштову адресу, номер телефону, адресу електронної пошти ЗМІ, інформацію про засновників або видавців ЗМІ, періодичність випуску, тираж.

До заяви додаються копія свідоцтва про державну реєстрацію ЗМІ, інформагенції або ліцензії на мовлення, копія статуту ЗМІ, два останні примірники видання, інформацію про редакційне завдання (мету), вид та повне найменування техніки, що буде використовуватися.

Якщо заяву подає незалежний журналіст, то замість документів про ЗМІ він має надати копію диплома про журналістську освіту або документ, що підтверджує членство у відповідному професійному об'єднанні чи рекомендацію професійного об'єднання журналістів.

Акредитовані особи, серед іншого, зобов'язані погоджувати матеріал з УМВК "у будь-який спосіб".

Як відомо, право журналістів на безперешкодний доступ до засідань виборчих комісій захищене законом "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" та "Законом України про інформацію".

Зокрема, у статті 4 закону про місцеві вибори зазначено, що представникам ЗМІ гарантується безперешкодний доступ на всі публічні заходи, пов'язані з місцевими виборами, а на засідання виборчих комісій та на виборчу дільницю у день виборів - на умовах, визначених у частині 9 статті 26 цього закону (на засіданнях виборчої комісії, на виборчій дільниці в приміщенні, де проводиться голосування, мають право бути присутніми представники ЗМІ (не більше двох осіб від одного ЗМІ).

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування