Суркісу приписали дачу хабара журналісти?

П'ятниця, 29 жовтня 2010, 21:47
Екс-скарбник Федерації футболу Кіпру Спірос Марангос заявляє, що не звинувачував президента Федерації футболу України Григорія Суркіса в дачі хабарів членам виконкому УЄФА.

Про це повідомляє кіпрське спортивне видання kerkida.net., передає "Інтерфакс-Україна".

"Оскільки деякі журналісти з зарубіжної преси згадують про деякі імена і суми, очорнивши моє ім'я, я категорично заявляю, що я не називав імена як профінансованих осіб, так і суми, як стверджують зарубіжні сайти, що я давав такі свідчення", - цитує Марангос видання.

"Особливо ім'я Григорія Суркіса, яке вказав італійський журналіст з газети Gazzetta Dello Sport. Я категорично заявляю, що це було його власною ініціативою. Я передав це нашій перекладачці, яка йому все перевела", - заявив екс-чиновник.

Раніше з'явилася інформація про те, що Марангос звинуватив Суркіса у дачі хабара членам виконкому УЄФА за рішення про проведення фінальної частини Євро-2012 в України та Польщі. Сума хабара нібито склала близько 10 мільйонів доларів.



powered by lun.ua