Суд заборонив трансляцію програми, не ознайомившись зі змістом

Середа, 15 грудня 2010, 22:30

Галицький райсуд Львова заборонив трансляцію програми журналістських розслідувань "Хто тут живе?", навіть не ознайомившись із її змістом.

Про це повідомили у керівництві телеканалу "ZIK", передає "Телекритика".

Суд своєю ухвалою (про забезпечення позову, суддя Ванівський) заборонив "проводити 15 грудня 2010 року та/чи в будь-який інший день програми на телеканалі "ZIK".

Крім того суд заборонив "створювати сюжети, передавати (поширювати) їх в ефір та/чи через інші ЗМІ без його згоди - до набрання законної сили рішення суду у даній справі".

Позивачем у справі виступив начальник ДТГО "Львівська залізниця" Богдан Піх, який був запрошений на прямий ефір програми.

У позовній заяві Піх просив визнати незаконними дії, пов'язані із збором, зберіганням та використанням шляхом створення сюжетів без його згоди та згоди його родини про його особисте життя і сімейне життя його родини.

Рішення було винесене протягом однієї доби з часу подання позову і без запрошення представників телеканалу "ZIK".

Суд не просив телеканал надати для перегляду сюжети журналістського розслідування, які він пізніше своєю ухвалою заборонив до демонстрації в ефірі.

За словами ведучого програми Дмитра Добродомова, Піх також не бачив жодного сюжету про себе, хоча йому пропонували їх подивитись до ефіру.

Керівництво телеканалу наголошує, що отримало ухвалу суду неофіційним шляхом (з рук радника Піха), офіційного вручення документу не було, тому програма вийде в ефір, як і заплановано.

Юрист інституту медіаправа Ігор Розкладай заявляє, що "Цивільний кодекс дозволяє суду заборонити розповсюдження інформації, якщо порушене особисте немайнове право фізичної особи, у т.ч. у телепередачі, що готується до випуску".

"При цьому потрібно встановити факт порушення особистого немайнового права", - додав юрист.



powered by lun.ua