Акціонер запевняє, що "Газету по-киевски" закрили через дотаційність

Вівторок, 15 березня 2011, 19:22

Холдинг "Главред-медіа" заявляє, що проблема з призупиненням виходу "Газеты по-киевски" має виключно господарський характер.

"У "Газету по-киевски", що видається з 2003 року, за весь період акціонерами проінвестовано понад 80 мільйонів гривень. Весь  час свого існування ТОВ "Прес-центр" є дотаційним", - цитує заяву холдингу "Телекритика".

Як відомо, "Газета по-киевски" тимчасово призупинила вихід. Видання не вийшло 11-го, 14-го і 15-го березня.

15 березня було поширено заяву трудового колективу газети, в якій журналісти видання заявляють, що, начебто, на керівництво газети, а також на друкарню УПМ, де друкується видання, здійснюється тиск.

Відтак, колектив прийняв рішення оголосити передстрайкову готовність і вимагає гарантувати йому можливість говорити з читачем про все.

Водночас керівництво холдингу "Главред-медіа" у своїй заяві повідомляє, що у вересні 2010 року перед керівництвом видавництва поставили завдання надати бюджет і стратегію розвитку газети на 2011 рік.

"Представлений проект бюджету з річним дефіцитом понад 35 мільйонів гривень не був підтриманий акціонерами. У зв'язку з борговими зобов'язаннями в сумі 1,343 мільйона гривень, що виникли перед друкарнею за друк, вихід газети був тимчасово призупинений", - йдеться в заяві холдингу.

"Загальна сума заборгованості ТОВ "Прес-центр" перейшла критичну межу і становить 2,185 мільйони гривень", - зазначено в повідомленні.

"У лютому мажоритарний акціонер, занепокоєний ситуацією в газеті, звернувся до гендиректора Сергія Тихого з проханням про негайне скликання зборів акціонерів, де планувалося розглянути звіт про виконання бюджету підприємства, стратегію розвитку, можливості фінансування", - повідомили в холдингу.

"Однак позачергові збори, згідно з вимогами статуту підприємства, Сергієм Тихим, який несе відповідальність за поточну господарську діяльність видавництва і повністю обізнаний із ситуацією, що склалася, скликані не були. Чергові збори призначені на 14 квітня 2011 року", - повідомляє "Главред-медіа".

Нагадаємо, що головний редактор і генеральний директор газети Сергій Тихий пояснив призупинення виходу газети організаційними, а не господарськими проблемами.

"Невихід газети упродовж двох днів пов'язаний з певними чинниками, я хочу особливо підкреслити, що вони не мають жодного відношення до економічних. Вони пов'язані з певними організаційними проблемами", - сказав він і наголосив, що мова не йде про закриття газети і перехід в онлайн.



powered by lun.ua