Рахункова палата побачила, що Кернес неправильно будував метро

Понеділок, 28 березня 2011, 18:29

У 2009-2010 роках Харків неефективно використав кошти державного бюджету, які виділялися для будівництва метрополітену.

Про це йдеться в повідомленні Рахункової палати, передають "Українські новини".

"Діяльність центральних і місцевих органів влади у 2009-2010 роках з будівництва та розвитку Харківського метрополітену була незадовільною і непослідовною і не забезпечила ефективного використання коштів держбюджету", - йдеться в повідомленні.

За даними відомства, за останні 5 років планувалося завершити 7 об'єктів будівництва метро в Харкові, однак в експлуатацію була введена лише одна ділянка - від станції "23 серпня" до станції "Олексіївська".

Рахункова палата зазначила, що будівництво харківського метро регулювалося Держпрограмою розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки і Держпрограмою підготовки до чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

При цьому, на думку аудиторів, дані програми були формальними і не відповідали між собою.

Згідно з повідомленням, через незначність фінансування постійно переносяться терміни здачі об'єктів, збільшується їх залишкова вартість і здорожує підтримання підземних виробок в безаварійному стані.

"Тільки в 2009-2010 роках на підтримку в безаварійному стані ділянки між станціям и "Олексіївська" та "Проспект Перемоги" направлено 6400 тисяч гривень", - йдеться в повідомленні.

Крім того, колегія Рахункової палати зазначила, що фінансування з держбюджету будівництва метро на умовах позики місцевій громаді фактично перетворилося на безоплатну допомогу.

Рахункова палата також заявила, що продовження будівництва метро в Харкові не значиться ні в списку пріоритетних до кінця 2012 року інвестпроектів, ні в програмі підготовки до Євро-2012, тому не відомо, коли буде побудована ділянка від станції "Олексіївська" до станції "Проспект Перемоги", яка готова поки на 7%.

Як відомо, раніше Харківський метрополітен замовив виготовлення 10 лавок по 63 тисячі гривень кожна.



powered by lun.ua