Укравтодор потопає у боргах
Управлінські рішення посадовців Укравтодору і Мінфіну у 2009-2010 роках призвели до стагнації дорожнього господарства.
Такого висновку дійшла колегія Рахункової палати, яка розглянула результати аналізу ефективності використання коштів спецфонду держбюджету на заходи із розвитку й утримання автодоріг загального користування, повідомляє прес-служба відомства.
"З 18,9 мільярдів гривень, запланованих законами про держбюджет на 2009 і 2010 роки на розвиток мережі й утримання автодоріг видатків, виділено лише 14,3 мільярдів гривень", - йдеться у повідомленні.
У відомстві заявили, що з цих коштів 36,8% пішло на утримання доріг, 41,6% - на погашення кредитів і лише 5% на будівництво нових доріг і капремонт.
"Аудит показав, що Мінфін не запровадив належного планування податкових надходжень до спецфонду держбюджету, що спрямовуються на розвиток й утримання автомобільних доріг", - йдеться у повідомленні.
"У 2009 році не надійшло 37,4% податкових платежів. У 2010 році виконання планових показників досягнуто, але виключно завдяки постійному їх коригуванню (5 разів) у бік зменшення протягом року", - наголосили у Рахунковій палаті.
Також підкреслюється, що станом на 1 січня 2011 року між Укравтодором та різними міжнародними банківськими установами діє 17 кредитних угод з різними термінами дії.
"Залишок непогашених кредитів на сьогодні становить 19,8 мільярдів гривень. Таким чином "завдяки" управлінським рішенням попереднього керівництва Укравтодору та Мінфіну на сьогодні коштів вистачає лише на часткове утримання автодоріг та погашення зобов'язань за кредитами", - йдеться у повідомленні.
Водночас на будівництво, реконструкцію та капремонт доріг залучаються нові кредити.
Українська правда