Перша премія "УП100. Сила жінок". Встигніть придбати квитки

Табачник викинув мільйон на відеоролік

Понеділок, 23 травня 2011, 16:15

Міністерство освіти заплатило 918 тисяч гривень за трихвилинний рекламний ролик про освіту.

Як написав у своєму блозі на "Українській правді" журналіст телеканалу СТБ Сергій Андрушко, "вдалося отримати не лише сам ролик, але й деталізований кошторис, завдяки новому закону "Про доступ до публічної інформації".

"Міністерство освіти не оголошувало тендеру, де могли б взяти участь усі охочі", - наголосив журналіст.

"Як зазначено у відповіді на інформаційний запит, застосування цієї процедури було погоджено із Міністерством економіки, у свою чергу Міністерство освіти "купили послуги в одного учасника – компанії – ВБО "Місія Україна – відома", - йдеться у його дописі.

"Режисер і художник за 4 дні роботи разом отримали 100 тисяч гривень. Відповідно один знімальний день оплачувався їм з держбюджету 15 і 10 тисяч гривень", - заявив Андрушко.

За його словами, "актори, дублери, люди для масових сцен обійшлися Міністерству освіти в 44 тисячі гривень".

"Розробники креативної концепції накреативили на 16 тисяч гривень. 7 тисяч гривень пішло на непередбачувані витрати (якими вони були – не деталізується). З-поміж витрат, які оплатили урядники з міністерства, було й 20 рацій для спілкування вартістю 3200 гривень", - зазначив журналіст.

Також, за його словами, "36 тисяч гривень пішло на комісію студії".

Крім того, Андрушко зазначив, що торік Міносвіти замовило ще один рекламний ролик про освіту. "Його вартість була порівняно скромною 110 тисяч, але й хронометраж менший – 1 хвилина. Все робила та ж сама компанія "Місія Україна – відома", - написав Андрушко.

"Деякі кадри двох відеороликів ідентичні, хоча Міністерство освіти окремо проплатило за креативність цього ролика. Сума становила 16 тисяч гривень", - йдеться у дописі.

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування