Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Гендиректор УНІАН обіцяє не робити з нього таблоїд

Середа, 16 травня 2012, 15:50

Гендиректор УНІАН Вадим Осадчий заявляє, що зміна керівництва агентства відбулася через падіння попиту на його продукцію.

Так він прокоментував звільнення головреда агентства Олександра Харченка.

"Цю ситуацію красномовно можуть проілюструвати цифри: Валовий дохід агентства за період з 2008 по 2011 скоротився на 40%; кількість передплатників на інформаційні продукти агентства скоротилася на 28%; у тому числі на основний продукт, "УНІАН-Новини-Online" - на 47%. Кількість клієнтів УНІАН-Фото скоротилася на 18%", - відзначив Осадчий.

"На мій погляд, екс-головний редактор УНІАН, що очолював редакцію протягом останніх 13 років, мав розуміти, що такі показники не свідчать про успіхи очолюваного ним інформаційного агентства", - відзначив він.

За його словами, щоб виправити ситуацію, нашою командою було запропоновано низку кроків з метою переломити дану негативну динаміку і вивести агентство на позитивну динаміку розвитку.

"Однак, на жаль, велика частина цих ініціатив блокувалася ще на етапі обговорення. Саме тому було ухвалено рішення розірвати співробітництво з паном Харченком", - відзначив Осадчий.

"Тепер відносно обвинувачень у тому, що в УНІАН не буде гострих тем або ж буде контент таблоїдного характеру. УНІАН - інформаційне агентство, тому його задача - надавати всі новини неупереджено, об'єктивно й у повному обсязі. Саме цими принципами ми і керуємося", - підкреслив гендиректор УНІАН.

Як відомо, новий головред Ганницький до призначення в УНІАН працював у ТСН, а раніше тривалий час працював у газеті "Сегодня".

Осадчий був призначений гендиректором УНІАН у лютому цього року і залишається керівником департаменту інтернет-проектів групи "1+1". Раніше він працював в інтернет-виданні "Обозреватель".

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...