Американський суд підтримав Гусинського у конфлікті навколо ТВі

22 перегляди
Вівторок, 21 серпня 2012, 14:30

Верховний суд Нью-Йорку виніс проміжне рішення щодо конфлікту навколо телеканалу ТВі на користь Володимира Гусинського.

Копія відповідного рішення судді Чарльза Едварда Рамоса є у розпорядженні "Української правди".

Суд вирішив, що телеканал ТВі коштував 56,9 мільйонів доларів і компанія Гусинського New Media Holding має право на 28,45 мільйонів доларів плюс відсотки в якості відшкодування збитків.

Також у судовому рішенні зазначено, що Кагаловський діяв спільно з нинішнім ген директором ТВі Миколою Княжицьким для того, щоб "приспати" Гусинського та розмити його долю у телеканалі.

Водночас сам Княжицький у коментарі "Українській правді" заявив, що нічого не знає про це судове рішення.

"Причина суду – ТВі. Але рішення суду жодним чином ТВі не торкається. Грубо кажучи, вони спорять, хто кому винен гроші. Але ТВі змінити власника в результаті цих судів не може", - зазначив він.

Коментуючи твердження про спільні дії з Кагаловським, Княжицький сказав: "Я не спорю, що я діяв спільно з Кагаловським. Це не велика таємниця".

Як відомо, ТВі заснували в 2008 році на паритетних засадах відомі російські бізнесмени Володимир Гусинський і екс-менеджер Юкоса Костянтин Кагаловський.

Але в 2009 між ними розгорівся конфлікт. Формальною причиною для розбіжностей послужив продаж Гусинським телеканалу власного продукту за завищеною ціною.

У той же час, Гусинський виступив з низкою заяв на підтримку російської влади.

У результаті конфлікту між акціонерами Гусинський був змушений покинути склад засновників в українському проекті.

У підсумку TVi перейшов до двох кіпрських компаній - Seragill Holdings Ltd і Aspida Ventures Ltd. Зараз навколо ТВі триває кілька судових процесів у судах США й Великобританії, оскільки Володимир Гусинський намагається повернути вкладені інвестиції.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua