25.06

Банківський форум

У Німеччині газета-фантом насолила Юлії Тимошенко

Вівторок, 25 грудня 2012, 15:15

Газета "Berliner Tageszeitung" опублікувала в інтернеті повідомлення з низкою закидів на адресу Юлії Тимошенко, однак де-факто цього видання не існує.

Як повідомляє DW, у статті на berlinertageszeitung.de стверджувалося, що вже й у відомстві канцлера Німеччини "задаються питанням, навіщо досі підтримували Тимошенко" – і низка українських ЗМІ процитувала те.

Однак DW з’ясувала, що зв’язатися з "Berliner Tageszeitung" неможливо.

У розділі вихідних даних телефони редакції відсутні, натомість викладено довгий список із прізвищ осіб, які нібито відповідають за різні відділи газети, зв’язатися з ними пропонується через електронну пошту – але жодна зі вказаних e-mail-адрес не функціонує.

Єдина адреса берлінської газети вказана в американському Далласі, а єдиний присутній на сайті телефон – у Великобританії. І цей номер веде на автовідповідач.

DW зазначає, що до 1939-го року в Берліні справді існувала ліберальна газета під такою назвою, доки її не закрили нацисти.

Згідно з інформацією Німецької бази даних торгівельних марок, комерційну назву "Berliner Tageszeitung - Berliner Tageblatt" було зареєстровано 2006-го року на ім’я Роземарі Опітц.

У відкритих джерелах вдалося розшукати Опітц в одному зі селищ поблизу Берліна. Втім, телефонна розмова з нею про газету, правами на назву якої вона володіє, була короткою: "Я не хочу і не буду з вами говорити", - заявила жінка.

Опітц не пояснила, чому не вказано ані адреси редакції, ані телефонів. Вона лише підтвердила, що має права на газетну назву.

У 2008 року німецький часопис "Spiegel" писав, що на "Berliner Tageszeitung" за введення читачів в оману подавали до суду два столичних видання "Berliner Zeitung" і "Tageszeitung".

Річ у тім, що в назві газети спочатку містилось гасло "вперше, починаючи від 1872 року". Позивачі стверджували, що нова "Berliner Tageszeitung" не має нічого спільного із закритою нацистами газетою.

Суд задовольнив вимогу позивачів, однак не зміг вручити газеті своє рішення, оскільки у вихідних даних на веб-сторінці "Berliner Tageszeitung" містилася некоректна юридична адреса. Порушення норми, яка зобов'язує вказувати справжню адресу, потягло за собою ще одне судове рішення.

За даними "Spiegel", тоді головним редактором скандального видання значився Райко Опітц. Він фігурував у скандалі з вивезенням за кордон побитої в Миколаєві Олександри Попової, родину якої нібито намагався шантажувати її паспортами.

Нині, за даними на сайті "Berliner Tageszeitung", головним редактором газети є С.Роулес.

DW також дивується, що "Укрінформ" за останні півроку цитував "Berliner Tageszeitung" щонайменше 11 разів у зв’язку з подіями в Україні.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
23:46
Втретє за день злетів МіГ-31К: в Україні повітряна тривога
23:30
Ізраїль обмежує в'їзд для країн із безвізовим режимом, в Україні пообіцяли відповідь
23:03
У Барселоні планують до 2028 року заборонити здавати квартири туристам
22:55
ЄВРО-2024Суперкомп'ютер оцінив шанси збірної України вийти в плей-оф після перемоги над Словаччиною
22:48
Армія РФ обстріляла передмістя Торецька та селище Нью-Йорк, поранені двоє людей
22:29
Голова МЗС Латвії: ЄС має ввести проти Білорусі такі ж санкції, як і проти Росії
22:17
Посла України в Польщі переводять у Чехію, де очільника дипмісії не було два роки
22:06
Агенція оборонних закупівель стала найбільшим замовником дронів на Prozorro
21:47
Єрмак "відхрестився" від Тищенка: Така поведінка несумісна зі статусом народного депутата
21:45
ЄВРО-2024Зінченко став найкращим гравцем матчу Словаччина — Україна за версією SofaScore
Усі новини...
Реклама: