У злитому в інтернет "листуванні" Тимошенко-молодшої знайшли фальшивку

Середа, 16 січня 2013, 13:33

Ключові епізоди листування доньки екс-прем’єра Євгенії Тимошенко, вкрадені нібито з її електронної скриньки і викладені в інтернет, сфальсифіковані.

Зокрема, журналісти провідних німецьких видань "Der Spiegel" і "Die Zeit" встановили, що фальшивим є мейл із рахунком за послуги лікарів берлінської клініки "Шаріте" на 680 тисяч євро за місяць лікування, передає "Deutsche Welle".

Сама сума, як наголошують фахівці, є "абсурдно високою". Крім того, нібито виставлений Тимошенко рахунок, розміщений на неправильному бланку.

Німецькі лікарі наголосили: лікування ув’язненої лідерки української опозиції відбувається безкоштовно, родина Тимошенко лише покриває витрати на переїзд і проживання німецьких лікарів.

Журналіст "Die Zeit" Ульрих Крекель у статті "Брудні трюки мисливців на Тимошенко" припускає, що 680 тисяч євро, за задумом опонентів Тимошенко, мають сприйматися загалом не як гонорар за лікування, а як хабар за нібито завідомо узгоджений діагноз.

"Якщо лікарі справді брали би такі неймовірні гроші за лікування Тимошенко, в Німеччині це було би небаченим скандалом. Тому я вирішив перевірити цю інформацію, і з'ясувалося, що рахунок – явна фальшивка. Це видно одразу, у ньому багато граматичних помилок. Будь-хто, хто ходив у Німеччині до лікаря і бачив, як виглядає лікарський рахунок, одразу зрозуміє, що це не автентичний документ", - пояснив Крекель DW.

Опитані "Німецькою хвилею" журналісти й оглядачі вважають, що чорний піар проти Юлії Тимошенко та її соратників замовили ті ж люди, які посадили екс-прем'єра до в’язниці.

Зокрема, Вікторія Сюмар з Інституту масової інформації переконана, що розмістити в інтернеті понад 5 тисяч електронних листів, систематизувавши їх за темами, – це величезний обсяг роботи, який потребує цілої групи людей і відповідних коштів.

"Чи не коштом платників податків це робиться? Якщо правоохоронні органи не шукатимуть тих, хто стоїть за цим, це стане лише зайвим свідченням на користь того, що за сайтом із листуванням Тимошенко стоїть сама влада", - сказала Сюмар DW.

А журналіст "Української правди" Сергій Лещенко, скриньку якого нещодавно зламали, теж не виключає фальсифікацій листування. Зміст його телефонних розмов уже оприлюднювали на підконтрольних представникам влади інтернет-ресурсах, тож журналіст припускає, що в інтернеті з’явиться і його переписка.

"Я передивився всі свої повідомлення за останній рік – у них немає нічого, що могло би мене компрометувати. Але ж де гарантія, що вони не фальсифікують частину повідомлень, як вони це зробили з Євгенією Тимошенко. Можуть підсунути мені якісь фіктивні повідомлення, ніби я отримую гроші від якихось кланів на дискредитацію влади", - сказав Лещенко.

Раніше партія "Батьківщина" заявила, що в інтернеті поширюється сфальсифіковане листування Євгенії Тимошенко та Григорія Немирі, що у сайтів zhuzhaleaks.com та nemyrialeaks.com один власник, що свідчить про замовний характер цих публікацій.



powered by lun.ua