ЗМІ пропонують "великі гроші" за замовчування скандалу навколо "Укртрансгазу"

77 переглядів
Середа, 13 лютого 2013, 14:39

ЗМІ пропонують гроші за непоширення інформації про скандал навколо тендерів ПАТ "Укртрансгаз".

До "Української правди" зверталися з двох непов'язаних між собою джерел з пропозицією зняти новину про журналістське розслідування щодо державної компанією за "дуже великі гроші".

Крім того, автор розслідування, журналіст телеканалу ТВі Денис Бігус у своєму Фейсбуці написав, що новина за матеріалами його розслідування зникла з сайтів "ТСН", "Фокус" та "Gazeta.ua".

Водночас, станом на 15:00, на сайті "Фокусу" відповідна новина є.

Як відомо, сайт "ТСН" входить до сфери впливу Ігоря Коломойського, журнал "Фокус" – бізнесмена Бориса Ложкіна. Видання "Gazeta.ua" повязували з колишнім заступником глави секретаріату президента Віктора Ющенка Іваном Васюником.

У розслідуванні Бігуса мова йшла про те, що державна компанія "Укртрансгаз" сплатила понад 2,5 мільярдів гривень чотирьом компаніям, заснованим охоронцями й пенсіонерами.

Всі ці фірми розташовані за однією фактичною адресою у Донецьку, а їх засновники – підставні особи, близько знайомі один із одним.

Гроші, сплачені "прокладками", перераховувалися на транзитну фірму, на яку також перераховувалися мільйонні суми підприємства з групи "Металл Юніон" донецького бізнесмена Руслана Циплакова.

Циплаков, окрім бізнесу, заснував та очолює разом із молодшим сином Віктора Януковича спортивну команду Ferrari Team Ukraine.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

powered by lun.ua